.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

piątek, 15 lutego 2013

Historia włosowa

Witajcie!

Teraz opowiem o historii moich włosów...

Od urodzenia jestem ciemną, złocistą blondynką, a moje włosy nigdy nie były długie. Najdłuższą długość osiągnełam rok temu --> gdzei później znowu zostały ścięte... 

Jest to zdjęcie z dzieciństwa(zawsze miałam pulchniutką twarzyczkę i włosy na "boba")

Ciężko uwierzyć w to, że są to najdłuższe włosy, jakie miałam w życiu...   :(

Włosy teraz(ucieło mi końcówki) :/ Gdyby ktoś miał wątpliwości - włosy po  metodzie eco falowaniu ... Twarz troche schudła, stała się pociągła, doszedł aparacik na zęby :)

Moje włosy są :
-cienkie
-suche
-z blaskiem
-falują się
-bez tendencji do rozdwajania

Bardzo lubię moje włosy, staram się o nie dbać, szczególnie dlatego, że są naturalnie blond.
Niedługo dodam mój plan pielęgnacji, zrobie zdjęcia z efektem "przed"

Pa :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)