.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

piątek, 5 kwietnia 2013

Bobble witaj!!

Hej Wam!


Informuję - dzisiaj odebrałam przesyłkę... Bobble z niebieskim filtrem spawdza się rewelacyjnie!

Po otworzeniu paczuszki (była mega lekka i malutka), zastałam piękną, średniej wielkości buteleczkę zapakowaną 1/4 w czarny oryginalny kartonik. 

Zrobiłam według zalecenia:
Wycisnęłam z zakręconym filtrem pojemność butelki, początkowo leciała granatowo - czarna woda, lecz po wypłukaniu było już ok. 
Filtruje, kiedy piję... Jest to fajne, bo nie muszę się martwić czy mam kasę na wodę, czy starczy mi czasu, żeby nalać wodę do butelki(gdzie jest jakaś pusta butelka?!) lub kiedy czekam aż woda wystygnie... :/

Myślę, że można na niej dużo zaoszczędzić, gdyż wolejnym krokiem będzie już tylko dokupienie samego filtra. Pomagamy środowisku dodatkowo mając piękną butelkę!


Muszę przyznać, że filtr sprawdza się rewelacyjnie! Pamiętajmy jedzak o higienie!

Wszystkim szczerze polecam! Ja kupiam mój wspaniały gadżet na oryginalnej stronie bobble, gdyż tam jest najtaniej. Paczuszka doszła do mnie w 4 dni najtańszą wysyłką pocztą polską. 



Masz już swój Bobble? 

Co o nim sądzisz?

Pozdrawiam serdecznie Aniaq14 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)