.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

środa, 24 kwietnia 2013

Zmiana telefonu...SONY ? :)

Witajcie!

W końcu wiosna do nas zawitała, może nie jest tak ciepło jakby się chciało, ale najważniejsze, że nie ma śniegu i mrozu...!!

W zwiazku z tym, że 26 kwietnia mam urodziny, wybrałam prezent. Zacznę może od tego, że mój  obecny telefon się rozpada... Jestem posiadaczką 4 letniej nokii 5530 express music. Pomijając to, że obudowa odpada w kawałkach, sam się resetuje, to mówiąc po prostu chciałabym kupić nowy telefon...

Zdecydowałam się na smartfona z androidem 4.0.4., mianowicie SONY XPERIA TIPO.
Czytałam różne opinie na jej temat, pozytywne, jak i negatywne. Mam szczęście, bo moja znajoma ma ten telefon i miałam okazję go wypróbować.... Krótko mówiąc podoba mi się. Stawiam głównie na sms-y i odtwarzcz muzyki. Z tego co wiem, telefon pod tym względem mnie nie powinien zawieść..
Jest dosyć tani jak na smartfona, kosztuje ok.400zł nowy. <allegro>






Jeśli mieliście okazję go wypróbować lub sami go macie, proszę, napiszcie mi jak się u was sprawdza...
Który kolor wybieracie?

Pozdrawiam cieplutko :)
Aniaq14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)