.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

wtorek, 9 lipca 2013

Powrót i prośba o pomoc ... :)

Witajcie!!

Jak pisałam wcześniej, wpadam dosłownie 'na chwilę', w niedzielę znowu wyruszam na obóz judo do Murzasichle na 2 tygodnie, później mam zamiar dodać kilka postów (m.in. ulubieńcy wakacyjni, pielęgnacja włosów krótkich, a długich, sport i motywacja, itp.)

W związku z tym, że zaczęły się wakacje (w końcu!!), zaczęłam bardziej dbać o siebie ze względu na większą ilość czasu wolnego... Codziennie na noc nakładam obowiązkowo warstwę balsamu ze szczególną uwagą na nogi, zauważyłam, że poprawa skóry jest ogromna! Teraz nie wiem, jak wcześniej mogłam tego nie robić...? Zaczynam dzień poranną gimnastyką, próbuję zebrać się i wyruszyć w teren pobiegać, ale jakoś nie mogę tego zrealizować, może dlatego, że oprócz gimnastyki chodzę również na ciężkie treningi judo... Kto wie...

Dzisiaj byłam na zakupach i jutro będzie wpis o tym, co kupiłam. Załapałam się na kilka promocji w naturze, na dziale pielęgnacja. :)


Aa, moja przyjaciółka ma urodziny i zastanawiam się co mogę jej podarować, może jakieś pomysły??

I w sierpniu wybieram się na wesele. Będzie biała sukienka (zdjęcie dodam na dniach), poradzicie mi co mogę do tego dobrać? (dodatki), buty kupuję za 2 tygodnie, jeszcze nie wiem jakie, ale to później...

Ok, lecę
Będzie mi bardzo miło jeśli  mi pomożecie... :)
Aniaq14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)