.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

wtorek, 28 stycznia 2014

PIELĘGNACJA RZĘS ---> ZAPUSZCZANIE !!


Jeśli wcześniej czytaliście mojego bloga, wiecie, że ostatnio mam problem z wypadaniem dużej ilości rzęs. Postanowiłam to zmienić i wznowić pielęgnacje moich krótkich rzęs.

Jakie one są? Niestety matka natura dała mi krótkie, skąpe, proste, czarne rzęsy. Nawet po wytuszowaniu są proste i wręcz niewidoczne.. Myślałam o zalotce, ale nie potrafię się zdecydować na konkretną, a przecież jeśli kupię tanią to może mi zrobić krzywdę tym bardziej, że nigdy takowej nie używałam..

Nie pomagało mi też codzienne tarcie przy demakijażu płatkiem kosmetycznym nasączonym płynem micelarnym.. Trudno się dziwić, że są takie rozrzedzone.

Ostatnio oglądając filmy na YT, trafiłam na nowy filmik nissiax83 z zakupami z polski. Możecie go obejrzeć TUTAJ. Agnieszka pokazała w nim pomadkę do ust z Alterry o zapachu rumianku. Przeznaczona jest do ust, ale rzekomo świetnie sprawdza się na rzęstach w celu ich wzrostu. Postanowiłam wypróbować tę metodę i kupiłam ją w Rossmannie, bo chyba tylko tam jest dostępna. Kosztuje około 5.90zł, jednak mi udało się ją zdobyć w promocji za około złotówkę mniej. (zdjęcia z Google, niestety bateria w moim aparacie padła :c)


Używam jej codziennie wieczorem. Nakładam grubą warstwę na rzęsy przed snem i rano budzę się z lepszymi rzęsami. Jestem ciekawa efektów po miesiącu, co oczywiście wszystko opiszę tutaj, na blogu. :)
To, co mogę już napisać to fakt, że rzęsy przestały wypadać! Z około 9 rzęs dziennie, teraz wychodzi tylko 1/2 co jest dla mnie niemałym sukcesem! Warto zaznaczyć też, że zmywam teraz makijaż tylko żelem do mycia buzi z LRP Effeclar, który radzi sobie z tym doskonale!





Jeśli próbowałyście Alterry na rzęsy, koniecznie dajcie znać jak zareagowały Wasze rzęsy!
Trzymajcie kciuki! :>


6 komentarzy:

  1. Ja kupiłam ją z myślą o rzęsach, ale strasznie niesystematyczna jestem;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zastosowanie...
    Kiedyś używałam RevitaLash i efekty były zniewalające, ale ta cena...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, słyszałam o niesamowitych efektach po RevitaLash i nawet chciałam ją kupić, ale ta cena mnie jednak odstrasza.. :>

      Usuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że mam taki multikosmetyk w kosmetyczce! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo!! Wypróbuj, na pewno nie zaszkodzi! Jeśli wypróbujesz, daj znać! :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!! :)