.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

piątek, 25 kwietnia 2014

Zalotka - czy to jest konieczne? + zdjęcia 'przed' i 'po' :)

Hej!


Już od dawna zabieram się na napisanie tego posta i w końcu przyszedł ten dzień.. :)

Moje rzęsy są rzadkie, krótkie, czarne i niestety proste, przez co często są po prostu niewidoczne.. :c
Jakiś czas temu postanowiłam poeksperymentować i kupiłam zalotkę.. Niezbyt drogą, ot tak żeby spróbować. Efekt 'po' był zaskakujący, wręcz rewelacyjny! Od tej pory zalotka towarzyszy mi przy każdym tuszowaniu rzęs! Ja posiadam zalotkę z elite models, którą kupiłam w Rossmannie za około 13zł.







 Czy to boli? 
Nie! Owszem, zdarzyło mi się złapać lub uszczypnąć powiekę, ale to dlatego, że się spieszyłam. Umiejętnie używana jest niesamowitym przyrządem!

Jaki efekt daje?
W moim przypadku rzęsy podwinięte są w taki sposób, że wyglądają nieziemsko i nawet z krótkich rzęs można wizualnie stworzyć gęstsze i dłuższe kosmyki. Efekt utrzymuje się do zmycia tuszu, czyli tyle ilę chcę! :)

przed:





po:





Jak podkręcić rzęsy?
To bajecznie proste! Wystarczy przed samym tuszowaniem umieścić jak najwięcej rzęs między gumką a metalową częścią i zacisnąć  machaniznm. Odczekać chwilę (u mnie trwa to około 5 sekund) i wytuszować rzęsy. Proste? ;)

Czy zalotka niszczy rzęsy?
Słyszałam gdzieś, że zalotka niszczy, łamie rzęsy jednak po wielu, wielu użyciach nic złego nie zauważyłam.. Jak będzie się coś działo to dam znać :D





To tyle, dajcie znać jakie Wy macie rzęsy i czy używacie zalotki!
Do następnego! ;)

Aniaq14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)