.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

niedziela, 18 maja 2014

Mix zdjęć !! :)



Hej!


Dzisiaj wrzucam szybki post ze zdjęciami, które ostatnio zrobiłam. Większość jest robiona komórką, przepraszam za jakość niektórych 'obrazków'.. :)

Ostatnio coraz częściej robię zdjęcia, jeśli lubicie takiego rodzaju wpisy, dajcie znać! Wtedy będę częściej wrzucała tego typu posty! Enjoy! 




Najlepszy shake - tylko w Milk Shake Bar! 
Na zdjęciu prezentuje się czarna porzeczka! :)


Jakość nie powala, ale słońce w parku mnie urzekło..


Tutaj już wyraźniej..


Piękna Krzynia..





Uwielbiam czesać włosy!
Tym razem kłos na pięknych kosmykach Marty! :)


Coś dla kotów..


Długo wyczekiwane buty.. Już są!


 Matma :c


Lans butami - zawsze spoko!


Zachód słońca..



I na koniec eksperymenty z kreską!


Aniaq14

12 komentarzy:

  1. Piękny ten kłos :)
    Odwiedź i mnie czasem :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;-)
    Dodaje blog do obserwowanych i zapraszam do mnie ;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a mogłabyś podać link do butów? są świetne ;))
    uwielbiam fotografować słońce :D

    http://passionsofcolourday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! ---> http://www.newbalance.pl/katalog-produktow/obuwie/kolekcja-damska/wr996cl.html

      Są mega wygodne! :)

      Usuń
  4. fajny mix szczególnie twoje piekne włosy wpadły mi w oko :))
    u mnie dziś 1-wsze urodziny bloga i Konkurs będzie mi miło jeśli zaglądniesz :)) Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy są przyjaciółki, mój kłos :P
      Jasne, chętnie zajrzę! :)

      Usuń
  5. Super zdjęcia :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Warkocz cudo! ;) /A.

    Nominowałam Cię do Liebster Award. Szczegóły tutaj: http://cosmofight.blogspot.com/2014/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!! :)