.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

środa, 4 czerwca 2014

SOCZEWKI KOLOROWE ALL VUE COLORS



Hej!

Dzisiaj przychodzę z szybkim postem i zdjęciami w nowych soczewkach kontaktowych firmy mono vision - all vue colors w kolorze brązowym.

Od razu napiszę, że byłam na doborze soczewek u specjalisty. Pamiętajcie, że oczy ma się tylko jedne i łatwo jest coś zepsuć, a naprawić jest bardzo ciężko!


Soczewki dostałam w Hebe (w opakowaniu są 2 sztuki) za niską cenę - ok.34zł. Trzeba dodać, że są to soczewki miesięczne! Przechowuję je w specjalnym opakowaniu do tego przeznaczonym. Płyn, który używam to lens Vision. Soczewki dostępne są w różnych kolorach (niebieski, zielony, brązowy..).
BARDZO wygodne, nic mnie nie piecze, nie łzawię. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. Soczewki są miękkie więc trzeba uważać aby ich nie uszkodzić.

Zapraszam na zdjęcia!




Górne zdjęcie to mój naturalny kolor oczu. Są szare i w zależności od światła stają się bardziej niebieskie lub zielone.















Dajcie znać co myślicie!

Używacie? c:


Aniaq14

48 komentarzy:

  1. ooo nawet dobrze "kryją" ale to pewnie 0 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadza się c:
      Mam wadę wzroku jednak chciałam wypróbować jak to będzie 'na sucho' :)
      Na pewno dam znać jak to jest z korygowaniem wad wzroku soczewkami kolorowymi! ;)

      Usuń
    2. Witam mam na imię Sebastian.
      Trafiłem na bloga i jako jedyny okazał się przydatny w 100 %.
      Po przeczytaniu porad w kwestii soczewek, zwłaszcza że są pokazywane w sklepach na ciemnych (mam jasny błekit ) oraz że pojawiły się 0 można liczyć na update w kwesti firm wygody, po tylu latach pewnie się zmieniło a na stronach każdy producent mówi że jego są naj.. lepiej znać czyjeś zdanie z pierwszej ręki. Możliwe że ten temat nie jest już aktulany ( może nie nosisz już tego typu soczewek ). Wszystkie soczewki jakie oglądałem są albo ciemne albo mają jak by wzór coś jak fratkalny. Szukam do podkreślenia i lekkiego wyeksponowania niebieskiego naturalnego.
      P.S na stronie wystąpił błąd i nie można śledzić swojego kom. Opcja "powiadamiaj mnie" tak przy okazji ;)

      Usuń
  2. Świetny efekt. Mnie jakoś nie kuszą bardzo, bo lubię swój kolor oczu, ale ciekawi mnie jak wyglądałabym w innym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo! Musiałam w końcu spróbować (babska ciekawość :P) c:

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wyglądają :D Zawsze chciała sobie kupić jakieś, z włożeniem ich jeszcze pewnie bym dała radę ale boje się jak bym je później zdjęła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślałam, jednak o wiele łatwiej jest mi je zdjąć niż założyć! :)

      Usuń
  4. bardzo dobrze wyglądają, jak naturalne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo naturalny efekt! ;)

    Pozdrawiam i obserwuję/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt, kupilabym sobie czarne z tej firmy, o ile takie sa. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że niestety czarnych nie znajdziesz z All Vue :C
      Ja z chęcią jeszcze przetestuję za miesiąc zielone..! :)

      Usuń
    2. Bez problemu dostaniesz cale czarne z linii all vue crazy

      Usuń
  7. ale fajnie wyglądają, ja jeszcze nie używałam :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusiłaś mnie, NAPRAWDĘ! Od dawna marzę, by zobaczyć jak wyglądam w brązowych oczach! Na ogół zniechęca mnie wysoka cena, a tutaj w przypadku soczewek miesięcznych nie jest to barierą :) No i dobrze kryją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej :) mam pytanie. Czy musiałaś dokupic do nich opakowanie na ich przechowanie i płyn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn owszem :) Jest to konieczne, jeśli chcesz nosić soczewki. Higiena jest bardzo ważna!
      Mój płyn (lens Vision) kupiłam również w Hebe za ok.15zł. Dołączone był już do niego pojemniczek c:

      Usuń
  10. Piękne masz oczy w tych kolorowych soczewkach :). Ja również zastanawiam się nad kupnem kolorowych soczewek. Mój naturalny kolor oczu to zielony, a marzy mi się niebieski. Myślałam o kupnie tych kolorowych soczewek - http://www.kontaktowe.pl/index.php?cat_id=10. Może ich używałaś? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam okazji ich wypróbować, koniecznie napisz jeśli wypróbujesz jak się spisują! :)

      Usuń
  11. Chyba dzięki Tobie zacznę używać;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki masz kolor oczu? Bo na zdjęciach wyszły dwa;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie soczewki to fajna sprawa. Też zastanawiam się nad ich kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki dziwny kolor a myślałam, żeby kupić sobie niebieskie.. Szykuje mi się ważny wyjazd więc pomyślałam że zaszaleję jednak boję się, że będzie mi w nich nie wygodnie.., Miałabym pierwszy raz. Wiem że masz doświadczenie więc gdybyś mi doradziła. Widzę że masz już doświadczenie. Poza tym to dobrze się zakłada? Bo wygląda na to że ze zdjęciem nie ma problemu. :)
    Pozdrawiam,
    Wikusia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, zdjęcie to żaden problem. Zakładanie to kwestia wprawy, pierwsza aplikacja jest trudna, jednak po kilku razach nie ma się z tym większego problemu ;) Ważna jest higiena, bez tego ani rusz! :)

      Usuń
  15. Ogromna różnica, ale tak właśnie działają soczewki kolorowe. Coraz więcej osób, w tym również mężczyzn eksperymentuje z kolorem soczewek. To bardzo fajna i ciekawa sprawa, która pokazuje, że lubimy się zmieniać. Cieszy mnie to, że powstał taki wpis, że uświadamiasz ludzi w jaki sposób zabrać się za takie zmiany i jakie są efekty :) Wiele osób chciałoby spróbować, ale po prostu się boi. Nie ma się czego bać! Jak widać na załączonym obrazku, świetnie to wygląda :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Są jeszcze dostępne w hebe?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zdjęcia i przyjemny kolor soczewek;) Planujesz jeszcze sprawdzać jakieś nowe modele jeśli chodzi o soczewki kolorowe lub soczewki crazy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy są one jeszcze w hebe pytam bo mam

    daleko hebe i nie chce jechać na darmo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ,bo dzisiaj ja kupowałam 0 brązowe a mam jasne oczy .. jestem zachwycona ! :-) polecam , efekt piękny

      Usuń
  19. ponawiam pytanie, czy soczewki są jeszcze dostępne w hebe?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W hebe są ciągle ale możesz je także kupić na stronie http://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-miesieczne/258-soczewki-kontaktowe-oxygenone-all-vue-colors-miesieczne-kolorowe-2-soczewki.html oraz w innej wersji http://www.twojesoczewki.com/2594-soczewki-kontaktowe-oxygenone-all-vue-colors-soft-miesieczne-kolorowe-2-soczewki.html (tej drugiej w hebe nie ma).

      Usuń
    2. Płyn trzeba kupić czy jest w zestawie?

      Usuń
  20. Ja mam zielone z tej firmy i są super 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne muszą być takie kolorowe soczewki. Kiedyś sobie takie kupię. Dopiero co będę zamawiać swoje pierwsze soczewki na https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-miesieczne/4774-air-optix-plus-hydra-glyde-3-soczewki.html , z takimi kolorowymi trochę poczekam. Teraz to jest tyle tych rodzajów soczewek że nie wiem. Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sprawdź konto bankowe w raju podatkowym na holenderskie konto bankowe online

    OdpowiedzUsuń
  23. Sprawdź czym jest naprawa silników hydraulicznych - naprawa silników hydraulicznych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!! :)