.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

niedziela, 17 lutego 2013

Akcja siemię lniane czas zacząć!

Hej wszystkim!

Dzisiaj przeczytałam fajny post o działaniu siemienia lnianego na nasz organizm, samopoczucie i oczywiście włosy!

Dzisiaj odwiedziłam babcie, która znana jest z posiadania dużej ilości ziół i herbat... Postanowiłam porozmawiać z nią o siemieniu, a ona doała mi całe opakowanie (200g)!
Jutro zacznę moją przygodę z siemieniem lnianym i dam wam znać później. Mam zamiar pić wywar 2-3 razy dziennie, razem z ziarenkami. 
Wszystkim, którzy chcą spróbować, siemię można kupić przede wszystkim w sklepie zielarskim za około 3zł. Nie polecam zmielonego, gdyż traci swoje dobroczynne właściwosci. Zwracam również uwage na to, że należy pić siemie ciepłe i najlepiej rano. Podczas takiej kuracji potrzebne jest picie dużej ilości wody, w przeciwnym wypadku nasz brzuch stanie się wzdęty jak balon. 
Pragnę spróbować głównie z przyczyn wspomagający porost włosów, ale siemię lniane dobrze wpływa na bóle menstruacyjne, samopoczucie, cerę, jelita i codzienną dietę.


Myślmy pozytywnie!
: )

2 komentarze:

  1. właśnie od 3 dni pije siemię i ciekawe jakie u mnie będą po nim efekty?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwarantuję, że efekty będą! Bądź cierpliwa!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!! :)