.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

środa, 27 lutego 2013

Nowy dzień - nowa ja...

Cześć!

Ostatnie dni były dla mnie ciężkie... Wszyscy się mnie pytali "Czy ścięłam włosy?"...
Przecież to oczywiste... Słyszałam już rozmaite opinie na ich temat, np.
"są za krótkie"
"wyglądasz jak chłopak!"
"wcześniej było ci lepiej"
...ale również te miłe...
"bardzo ładne"
"fajna fryzura"
"pasuje ci" ( z tym określeniem spotkałam się najczęściej)

Sczerze mówiąc w ogóle nie przejmuje się opinią innych, to przecież ja decyduję jak mam wyglądać, a w krótkich włosach jest mi bardzo wygodnie!

Dziewczyny, które wiedzą o czym mówie, nie przejmujcie się opinią innych! To wy powinnyście decydować jak chcecie wyglądać, bo mowa tu o WASZYCH włosach! Inni często mówią tak z zazdrości lub kiedy sami boja się opinii innych, zmian!

Od zewnątrz staram się zmienić również jak i od środka... Moje codzienne "od jutra zacznę dietę" przerodzi się w rzeczywistość. Mam już plany, które są do zrealizowania i których nie wolno mi robić (realne) : p

Chcę, aby ta zmiana nastąpiła w całej mnie. Zachęcam Was również do tego, nowe cele mogą stać się realne!

Powodzienia c:
Aniaq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)