.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

sobota, 14 września 2013

Powrót do szkoły.. :(

Hej!



Niestety wakacje się skończyły i już trzeba chodzić do szkoły.. Jak wiecie lub nie, obecnie jestem w 2gim, klasa matematyczno - przyrodnicza.

Nie wiem jeszcze, co chcę robić w przyszłości (zawód itp) ale myślałam nad medycyną.. Jestem świadoma, że teraz bardzo wiele osów marzy aby zostać lekarzem, dlatego na 1 miejsce (studia) jest aż 100 osób..!
To mnie trochę przeraża i zniechęca, ale gdyby się udało to byłoby super. 

Oczywiście mam koło ratunkowe, kucharz.. Jeśli na maturze nie pójdzie mi dobrze z tych przedmiotów na chirurga, pojadę na praktyki do Francji na kucharza. Z tego co wiem szkoła w moim mieście prowadzi projekt wymiany młodzieży do Francji na rok czasu, w tym jest nocleg, jedzenie i znalezienie pracy (płatne praktyki w hotelu) za darmo!Kocham gotować, więc to też jest ok pomysł..

Zdaję sobie sprawę z tego, że teraz to mi się tak fajnie pisze i wgl.. Wiem, że jestem jeszcze dosyć młodą osobą i jeszcze wszystko może się zmienić 10x, ale cieszę się, że puki co mam jakieś plany na przyszłość :)

Jeśli Wy też już wiecie, co chcecie robić zawodowo, napiszcie na dole :)
Może już coś studiujecie?

Pozdrawiam cieplutko w już jesienną pogodę (niestety) :)
Aniaq14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)