.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

środa, 25 września 2013

Pielęgnacja mojej skóry :)

Witajcie!



Coś nowego.. Pielęgnacja!


Kocham dbać o moją skórę,

niestety wymaga ona czasem wyczerpującej pracy

(jak każda)

Jeśli chodzi o ciało,to mam wszystkie typy skóry w zależności od miejsca..

Na przykład na łokciach i łydkach jest sucha,

natomiast na plecach tłusta.

Pokażę Wam pare kosmetyków,

które razem pomagają mi w pielęgnacji!


Na początek balsam, czyli  coś, co powinna mieć każda z nas!

Mój to tani Be Beauty (6.39 w Biedronce)

Ja mam wersje niebieską, niestety etykietę zerwałam :/

W moim przypadku sprawdza się rewelacyjnie! 

Szybko się wchłania i ten zapach.. :)



Następnie żel pod prysznic

ISANA

Nic dodać nic ująć..

No ok, dodam, że kupiłam go za 2.99(promocja, regularnie 3.99)

w rossmannie. Moja wersja to kokos,  kocham go!!!!!!



Teraz czas na peeling

W moim przypadku  tylko cukrowy i tylko z PERFECTY!!

Teraz posiadam wersję kokos+czekolada

Pachnie suuuuupeeeer!!!!!

Jest średnio ziarnisty :D 

Kosztuje ok.15zł w rossmannie

Uwielbiam go!


 

Przepraszam za okropną jakość zdjęć, ale robiłam na szybko  bateria już padła :(




I ostatni produkt

Woda termalna z La Roche Posay :)

Lubię ją dlatego, że fajnie schładza i nawilża skórę.

Jeśli mamy problem z uczuleniem, na pewno ukoi skórę!

Zapłaciłam za nią 42zł w aptece

(ale za dwie, bo sprzedawane były tylko razem po 2 sztuki..)




Okej!

Teraz fotka wszystkich kosmetyków




Aa, podczas robienia zdjęć towarzyszył mi Pluto (znany jako Henz) :)




Pozdrawiam Was!!

Ania :)



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)