.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

poniedziałek, 7 października 2013

Paczka od Karoliny ze Stylizacji!!

Hej wszystkim!!

Dzisiaj otrzymałam od kuriera przesyłkę 

Wygrałam bowiem konkurs na Jej kanale
i otrzymałam ShinyBox'a!!
Bardzo się cieszę, bo to moje pierwsze tego rodzaju pudełeczko!
Od razu informuje, pudełko jest wrześniowe:)






Karolina do przesyłki dorzuciła również kartkę, 
za co Jej bardzo dziękuję! :>
Niebawem może się spodziewać czegoś ode mnie! :)




Przechodząc do samego pudełeczka, 
wygląda tak:



Dostałam kilka zniżek i oczywiście informacje, co jest w środku:







Jeśli chodzi o same produkty, w środku są 2 pełnowymiarowe!
Jednym z nich jest kredka do oczu z Glazel'a z gąbeczką.
Kolor to oczywiście czarny - zawsze się przyda!
Bardzo wyrazista i miękka.
Coś czuję, że się polubimy.. :)


 U góry kredka bez roztarcia, niżej roztarta gąbeczką z kredki :)







I ostatnim produktem pełnowymiarowym jest 
róż z Paese w kolorze 41.
Kolor dla mnie trochę za ciemny, ale wypróbuję,
zawsze mogę się podzielić z mamą c:




Trzecim produktem jest serum do włosów z Toni&Guy,
nie miałam jeszcze nigdy okazji wypróbować
czegokolwiek z ich preparatów.
Pachnie super i cieszy mnie, że ma pompkę! :)
Opakowanie ma 10ml, pełnowymiarowe
30ml/39.99zł.



Rzecz, z której bardzo się cieszę jest szampon z Phenome!!
Po pierwsze ten zapach.. Mmmm..
Miętowa guma Orbit.. :)
Produkt ma 50ml, pełnowymiarowy to 250ml/75,00zł..
Trochę drogo.. c:
Sampon ma przywracać optymalną równowagę skóry głowy,
włosy stają się miękkie i elastyczne, podatne na układanie.. 
Mam co do tego szamponu duże oczekiwania.. :)



I ostatnia rzecz, mleko do ciała z Scottish Fine Soaps,
nigdy jeszcze nie słyszałam o tej firmie,
mleko ma super zapach, szybko się wchłania.
Opakowanie wynosi 50ml, pełnowymiarowa wersja
220ml/49,99zł.



:)

To wszystko, 
zabieram się do testów..
Recenzje niebawem!!

Jeszcze raz serdecznie dziękuję Karolinie! :)

Pozdrawiam!!
Ania c:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)