.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

środa, 9 października 2013

Recenzja BB z Garniera!

Witam!!


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu BB z Garniera.
Używam go praktycznie codziennie od lipca
i jeszcze mam go jakąś 1/5 opakowania.





Jest bardzo gęsty, nie ma wielu kolorów do wyboru.
Mój odcień to light, który do mnie pasuje.
Wiem, że wiele dziewczyn miało problem
z dopasowaniem odcienia,
ze względu na ich ilość.. 




Ładnie pachnie, nakładam go palcami.
Dopiero przymierzam się do zakupu pędzla do podkładu.
Ładnie pracuje, nie ma efektu 'maski',
nie ma dużego krycia,
a po aplikacji skóra świeci się niemiłosiernie..
Koniecznością jest użycie pudru - ja używam transparentnego.




Jeśli chodzi o trwałość, średnio..
Trzyma się jakieś 7/8 godzin,
a pod koniec dnia, przy demakijażu niemal go nie widzę.

Opakowanie jest wygodne, tubka
Produkt ma 50ml, baardzo wydajny.

Kupiłam go w Rossmann'ie za około 16zł.
Wiem, ze terz jest droższy, w granicach 20-25zł.





Podsumowując,

Krem BB z Garniera uważam za dobry,
ale nadal szukać będę lepszego :)


Jego plusy:
+ wydajność
+dostępność
+ zapach
+kolor (w moim przypadku)
+opakowanie

Minusy
-cena (to trochę drogo, za krem - 25zł.. :/)
-dobór kolorów
-błyszczenie się skóry (konieczność pudru)




To wszystko, co miałam Wam do przedstawienia!

Do następnego!

Ania <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)