.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

piątek, 25 października 2013

MUST HAVE NA JESIEŃ !!

Hej kochani!!


Jesień za oknami, przyszła pora aby zaopatrzyć się w kilka rzeczy bez których nie wyobrażam sobie tegorocznej jesieni.. Stworzyłam własny must have na jesień 2013, jeśli Wy też macie swój, dajcie znać!! c:



Po pierwsze, nie wyobrażam sobie jesieni bez herbaty.. Teraz mam fioła na punkcie zielonej, piję ją około 3 razy dziennie! Wieczór bez ciepłej herbatki to wieczór stracony! :)

Perfumy są ze mną zawsze, ale szalik pachnący naszymi ulubionymi perfumami - to jest to! Na zdjęciu są na wyczerpaniu perfumy z The Body Shop o zapachu pomarańczy - jestem w nich TOTALNIE zakochana!! Bardzo ubolewam, ze się kończą, bo kupiłam je w Wielkiej Brytanii, a w moim mieście niestety nie ma tego cudownego sklepu jakim jest The Body Shop.. :( Obok nich jest jeszcze mały flakonik z Lacoste touch of spring - już nie wiosna, a ja jeszcze je mam.. Są trochę ciężkie, nie kojarzą mi się z wiosna, a właśnie z jesienią.. Niestety też na wykończeniu.. :(

Buty - wiadomo, rzecz konieczna! W tegoroczną jesień chodzić będę w tych botkach. Mają grubą podeszwę i mały obcasik. Nie są może wybitnie ciepłe, ale na jesień idealne! Podobały mi się ćwiekowe wstawki i czarny kolor.. To jest to! c:

Jesień bez zapachów w domu jest kiepska.. Tym razem mam duży zapas wosków z Yankee Candle!! Teraz wytapiam wosk karmelkowy - cuudo! :)


Jesienne wieczory przy filmie lub książce pod kocem - uwielbiam! Jesienią jestem zmarzluchem i naprawdę nie wyobrażam sobie wieczoru bez ciepłego kocyka!!

Ostatni must have, konieczny i niezastąpiony! Mowa tu o grubych, cieplutkich skarpetach. Od zeszłej zimy jestem w nich również zakochana! Nie ma nocy przespanej bez nich na nóżkach! :)

To wszystko! Jeśli macie pytania, piszcie je w komentarzach lub w wiadomości!!

PS
Mam jeszcze taką informację - dzisiaj dostałam przesyłkę z firmy kosmetycznej Quiz Cosmetics z produktami do testów. Recenzja pojawi się po przetestowaniu, a tymczasem pokażę tylko produkty, które otrzymałam! Więcej niebawem! c:









Do następnego!

Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)