.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

czwartek, 24 października 2013

Ścinacie włosy? Możecie je sprzedać!

Witam!



Zawsze wiedziałam, że jest możliwość sprzedania swoich włosów na peruki, ale nigdy nie wiedziałam gdzie to można zrobić.. Dzisiaj przy przeglądaniu blogów, wpadłam na ciekawego posta. 

Do wpisu dodany był link do strony, gdzie możemy wysłać ścięte już włosy i sprzedać. Nie są to małe pieniądze, cennik na stronie informuje nas jakich pieniędzy można się spodziewać. 

Bardzo żałuję, że nie wpadłam na tę stronę wcześniej, zanim tak diametralnie ścięłam moje włosy, bo oprócz tego, że zmieniamy fryzurę, możemy na tym dużo zarobić i pomóc innym 'mieć' włosy!

Jeśli Wy zastanawiacie się nad cięciem, polecam przejrzeć tę stronę, bo jest to naprawdę dobre rozwiązanie! Oprócz samego cięcia i wszelkich informacji, jak to zrobić aby sprzedać włosy, mamy wiele porad dotyczących pielęgnacji włosów.

Jeśli jesteście zainteresowani, zapraszam TUTAJ!!

Pozdrawiam

Ania <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)