.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

wtorek, 22 października 2013

Paznokcie w stylu glamour!! OMBRE c:


Hej!


Dzisiaj chcę Wam pokazać jak pomalowałam paznokcie w stylu ombre.
To będzie pierwszy tego typu wpis na blogu i postaram się krok po kroku wytłumaczyć, jak osiągnęłam zamierzony efekt!

Dodam jeszcze, że moja kolekcja lakierów jest minimalna. Więcej nie potrzebuję z prostego powodu - rzadko maluję paznokcie (judo). Wszystkie lakiery trzymam w małym pudełeczku od siostry.




Do wykonania manicure potrzebujemy jakąś bazę (w moim przypadku odżywka Eveline), koloru bazowego (u mnie biały), koloru do ombre (u mnie łososiowy), top coat (u mnie z Wibo). Przydadzą się również patyczki do uszu i zmywacz, bo po stemplowaniu na pewno trzeba będzie wyczyścić skórki. :) 



Od lewej: odżywka Eveline 8w1; sephora coco; Golden Rose miss selene 209;
fluo top coat Wibo.

1.

Całą płytkę paznokcia pokrywamy lakierem bazowym i czekamy, aż podeschnie. Nie czekam nigdy do całkowitego wysuszenia, wtedy wszystkie warstwy lakierów lepiej się łączą.



2.

Nakładamy lakier bazowy, dlatego że wybrałam biały, wykonuję tę czynność dwukrotnie.

Pierwsza warstwa

Druga warswa

3.

Kolor do stemplowania wylewam na papier, dosłownie kropla. Moczę moją gąbeczkę w wodzie (nie będzie pochłaniała  dużej ilości lakieru), nabieram lakier z kartki i końcówkę paznokcia stempluję. Robię tak, aż kolor ombre będzie zadowalający.







4.


Teraz czekam, aż lakier wyschnie i zmazuję pomalowane skórki zmywaczem i patyczkiem.

5.

Gotowy manicure pokrywam top coatem i gotowe!!
Efekt przed i efekt po:




To tyle, jakieś pytania?

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)