.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

piątek, 4 października 2013

Projekt denko!!

Hej!!



Dużym zainteresowaniem cieszy się post o pielęgnacji twarzy:

http://aniaq14.blogspot.com/2013/09/pielegnacja-twarzy.html

Postanowiłam, że napiszę projekt denko, który zbierałam od połowy sierpnia,
głównie pielęgnacja i jeden kosmetyk.
Zapraszam do czytania! :)


Na początek produkt z Garniera
Czysta Skóra Active
Peeling Brusher

Produkt ma w sobie wbudowaną szczoteczkę do twarzy,
króra jest dobrym rozwiązaniem,
ale u mnie się nie sprawdziła.
Zostaje na niej duzo wilgoci i szczotka nie wysycha do końca..
Po jakimś czasie na szczoteczce pojawia się grzyb :/

Co do samej formuły,
jest ok, ładnie pachnie,
nie zauważyłam wielkiej poprawy kondycji mojej skóry twarzy,
nie działa na niedoskonałości tak jak mówi producent,
"Zaskórniki są wyeliminowane, nadmiar sebum jest zredukowany"
Nie, nie! Zapłaciłam za to 21zł, a nie zrobiło nic..
Więcej tego typu produktów nie kupię.








Teraz odżywka do włosów Nivea straight&gloss.
Jest to do tej pory moja ulubiona odżywka z Nivea,
moje włosy nie potrzebują prostowania, ale ten produkt
w cudowny sposób je wygładza, nadaje blasku.
a do tego cudownie pachnie!
Koszt odżywki to około 7/8zł w Rossmannie.
Do tego jest bardzo wydajna. starczyła mi na około 2 miesiące!
Więcej o niej w poście o pielęgnacji włosów:

http://aniaq14.blogspot.com/2013/09/pielegnacja-wosow.html





Kolejny produkt to maska z L'biotica
Biovax do włosów suchych i zniszczonych.

Pierwsza sprawa, to jej wydajność, 
przy regularnym stosowaniu 2x w tygodniu starczyła na rok!
Pięknie pachnie i zapach się utrzymuje, 
wygładza i ułatwia rozczesywanie.
Kosztuje 16zł w aptece i jest dostępna stale w SuperPharm.
Więcej o niej w poście o pielęgnacji włosów.





Teraz wcierka Jantar.
Ulubiona wcierka do włosów, razem z wcierką Saponics są super!

Wcierka dziala cuda!
Włosy rosną 2x szybciej, po 2 tygodniach mnóstwo baby-hair,
cudowny, delikatny, męski zapach!
Kosztowała mnie jedyne 13zł w sklepie zielarskim.. :)
Starcza na miesiąc!





Kolejny produkt - dezodorant z Nivea.

Mój ukochany dezodorant!
Wracam doniego zawsze, cudowny zapach, hamuje pocenie się,
orzeźwia! 48h, ale nie testowałam :D
Polecam, 8zł w Biedronce (najtaniej)!


Czas na totalnego BUBLA!
Sun Ozon - krem do opalania 20spf.

Kupiłam go w Rossmann'ie za 3zł w promocji (miniaturka),
po niecałym tygodniu to totalna woda!
Nie wiem, czym jest to spowodowane, ale nie da się już go używać.
Bubel wszech czasów!
Na szczęście to tylko miniaturka, nie polecam nikomu!






Teraz coś, co było tanie i dobre,
rękawice peeling'ujące z Primark'a!
Kosztowały 1 funta!
Urzywałam ich przez 2 miesiące codziennie, 
ale znalazłam zamiennik - szczotkę antucelulitową z Sephory.
Wiem, że podobne rękawice dostępne są w Naturze,
polecam wszystkim! :)





Teraz jedyny kosmetyk w denku - korektor MagicPen.
Napisy mi się zdarły.. :(
Na poczatku mi się nie sprawdził i odłożyłam go na bok,
nie zakrywał zupełnie nieprzyjaciół!
Po jakimś czasie wyjełam go i nałożyłam pod oczy,
cudo! W cudowny sposób rozświetla,
nadaje blasku, jest lekki i kosztuje niecałe 8zł w Rossmann'ie! :)
Polecam, kupię go ponownie!





Próbki!
Pierwszy to krem Vichy Normaderm.

Dostałam go o pojemności 3ml w aptece,
właśnie, pamiętajcie, że macie prawo iść do apteki 
i otrzymać próbki wszystkiego, czego chcecie!
Nie każdy o tym wie, a to jest bardzo pomocne przy zakupie drogiego kosmetyku!
Ok, więc o tym kremie, jest fajny, lekki,
wydajny.
Taka próbka starczyła mi na tydzień stosowania.
Może go w przyszłości zakupię w pełnowymiarowej wersji.
Czy zmniejszył pory?
Nie zauważyłam, ale to pewnie za krótki czas testowania.
Nie mówię, że jest zły, ale i  super dobry też nie jest...






I ostatnie, co chciałam Wam pokazać, 
próbki różnych kremów, podkładu itp.
Nie piszę o nich osobno, bo to tylko pojedyncze próbki.
Jedynie o czym napiszę, to,
że bardzo polubiłam La Roch Posay Effeclar Duo!
Mam jeszcze 2 próbki 1.5ml, w aptece macie za darmo!
Super produkt, zakupię go w pełnej wersji!
Recenzja oczywiście będzie! :)






Napiszcie, co u Was się sprawdza w komentarzu,
lub napiszcie do mnie mail'a

Aniaq14blog@wp.pl





Na koniec bonusik z rana :)




Pozdrawiam!

Ania





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)