.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

poniedziałek, 30 września 2013

Motywacyjny post! Zdrowe odżywianie START!

Hej!


Niestety już ponad dwa tygodnie bardzo źle się odżywiam..
Zdaję sobie sprawę z tego w 100%, a jednak dalej to świadomie robię.. :/

Nie wiem dlaczego ostatnio mam jakiś napad na słodycze..
Ogólnie jedzenie..
Nie potrafię sobie niczego odmówić, postanawiam coś sobie,
jest okej, przychodzę po szkole do domu i dosłownie
rzucam się na żarcie jakbym walczyła o przetrwanie..

Zauważyłam, że jem, kiedy jestem zestresowana,
kiedy chcę sobie coś wynagrodzić.
Powiedzmy, że ktoś mnie obraził, nie daję tego po sobie poznać,
ale kiedy jestem sama, mam doła i jem.

Zawsze wieczorem mówię sobie, że to już ostatni raz tak się obżeram
i jutro ruszam zadek i jem zdrowo.. tak nie jest.

Dzisiaj też miałam wpadkę, ale teraz to już obiecuję Wam, że dam radę.
Codziennie będę pisać jak sobię radzę i wrzucę, co jadłam.
Dam radę! 

Wiem, że wiele z Was też tak ma, jeśli ma to Wam w jakikolwiek sposób pomóc,
piszcie w komentarzu jak Wam idzie. To czasami napawdę pomaga!
Mam spodnie, w które chcę wejść, to jest mój cel.
Oczywiście nie zakładam sobie jakiś niemożliwych celów nie do zrealizowania,
bo to byłoby bez sensu. Taki komunikat.. 

Mam nadzieję, że będziecie mnie wspierać!

Teraz idę ćwiczyć z Ewką! 


Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)