.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

niedziela, 27 października 2013

TAG: ABOUT ME !!!



Mój blog jest stosunkowo młody, czas leci naprawdę szybko! Dzisiaj przygotowałam dla Was post, a raczej TAG, w którym dowiecie się o mnie trochę więcej.. c:   Odpowiedziałam na 41 pytań z 50, bo stwierdziłam, że niektóre są błahe..    Zapraszam!



1. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?

W obecnej chwili jest to telefon.
Zawsze jak gdzieś wychodzę, muszę mieć go przy sobie..
Wy też tak macie? c:

2. Ulubiony sklep z ciuchami ?

Szczerze mówiąc, nie mam ulubionego.. Jak czegoś potrzebuję
to po prostu jadę do centrum handlowego i szukam tego, co mnie interesuje.
Zauważyłam jednak, że ostatnio częściej pojawiam się w New Yorker..
Przypadek? Nie sądzę.. :)

3. Czy lubisz pływać ?

Lubię, kiedyś kochałam to robić..
Teraz jednak robię to zdecydowanie rzadziej.. Szkoda.. :c

4. Masz jakieś fobie ?

Raczej nie, chociaż zauważyłam, że boję się ciemności.. 
Szczególnie jak jestem sama w mieszkaniu. Moja wyobraźnia wtedy
'działa' i myślę, że ktoś ze mną jest.. Masakra.. 

5. Pijesz kawę ?

Nie przepadam. Od czasu do czasu może wypiję Latte,
jednak bardzo rzadko, a jeśli już to jest to raczej
mleko z kawą, niż kawa z mlekiem.. c: 

6. Co robiłaś o 24:00 ?

Spałam :)

7. Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?

Jest! Lusterko i świeca. 

8.Często piszesz smsy ?

Tak! Robię to codziennie.. Uwielbiam pisać, a szczególnie dostawać smsy!! :)

9.Czytasz książki ?

Nie zawsze mam na to ochotę i czas, ale sięgam po lektury (niechętnie)..
Teraz czytam 'Mężczyźni są z Marsa Kobiety z Wenus'.

10. Masz duży pokój ?

Nieee.. Niestety są to jakieś 3 metry kwadratowe,
a na dodatek dzielę je ze starszą siostrą.. :/

11. Kiedy masz urodziny?

26.04!! Zodiakalny byczek c:

12. Jakich piosenek słuchasz ?


Różnie to bywa, rock, thrash czasem.. 
Nawet radio daje radę.. :)

13. O której chodzisz spać ?

Z tym to też różnie bywa.. Coś w granicach 23-24 :)

14. Malujesz paznokcie ?

Ostatnio robię to coraz częściej.. Staram się zużyć lakiery.

15. Twoje największe marzenie ?

Domek, kochająca rodzina i spełnienie zawodowe! 

Marzę też aby zamieszkać w Wielkiej Brytanii.. Może kiedyś!


16. Co lubisz robić ?

Jeździć na rowerze, którego obecnie nie mam.. Bardzo mi tego brakuje.. :( 
Oczywiście trenować judo i grać w siatkówkę.. c:

17.Jesteś leniem ?

Zdecydowanie TAK.. :(


18. Czego się boisz ?

Spacerować samemu po ulicy o późnej porze.

19. Umiesz śpiewać ?

Niestety nie.. :(

20. Zjadłabyś cytrynę ?

Tak! Uwielbiam ją, a jak byłam mała jadłam ją bez cukru.

21. Facebook vs Twitter ?

Facebook!

22. Trzy ulubione strony internetowe ?

You Tube, blogi i Facebook c:

23. Ulubiona piosenka ?

'W ciemności' - Luxtorpeda :)

24. Dużo śpisz ?

Zdecydowanie TAK! c:

25. Oglądasz mecze ? Jakie ?

Nie, nie interesuję się piłką nożną i nie wiem co to jest spalony.. :)


26. Ulubiony sportowiec ?

Nie posiadam.. :(

27. Masz jakieś hobby ?

Blog to moje hobby! 


28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?

Nie wiem.. Są zwolennicy i przeciwnicy - jak zawsze.. c:

29.Masz skejpa ?


Nie :)

30.Co lubisz pić?

Ostatnio zieloną herbatę, ale nie lubię napojów gorących, czy zimnych.. 
Wolę te ciepłe, ale nie gorące..  Nie lubię gazowanego.

31.Ulubiony owoc ?

Truskawki! Kocham je!

32. Czego nie lubisz w ludziach ?

Jak są dwulicowi, nieszczerzy i kłamią.. :c


33.Lubisz jak robi Ci się zdjęcia ?
 

Zależy czy dobrze na nich wychodzę.. Ale tak, lubię :)

34.Masz rodzeństwo ?
 

Tak, starszą o 3 lata siostrę.

35. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
 

Hahaha! Na razie nie mam większego wyboru.. Rozpuszczone!

36. Kolor ścian w pokoju ?
 

Trzy ściany limonkowe i jedna szara.

37. Co najczęściej oglądasz na YT ?
 

Vlogerki, znane dziewczyny z You Tuba.. c:

38. Jakie masz teraz włączone strony ?
 

Wizaz, blogi i stronę New Yorker'a :)

39. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?


Biały. 

40. Najgorszy przedmiot w szkole ?

Zdecydowanie matematyka.. :c

41. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?


To zależy, bo myję codziennie włosy..
Około godziny..



Jej! Dobrnęłam do końca! Jak macie jeszcze jakieś pytania, piszcie!  :)

Ania











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)