.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

niedziela, 3 listopada 2013

RECENZJA PRODUKTÓW QUIZ COSMETICS !!


Niedawno sprawdzając skrzynkę pocztową znalazłam oczekiwaną paczuszkę od Quiz Cosmetics. 
Bardzo się cieszę, że mogłam przetestować kilka produktów tej firmy, bo są całkiem niezłe! 


Jako pierwszego opiszę błyszczyk luxurious gloss - numer 35. Jak zobaczyłam go po raz  pierwszy, pomyślałam, że się nie polubimy.. Jakoś nigdy nie byłam przekona do błyszczyków, szczególnie z intensywnym, świecącym kolorem.. Ten jednak zmienił moje zdanie! Konsystencja jest trochę lepka, ale przez to dłużej trzyma się na ustach. Ma fajny zapach, przypomina mi trochę malinki.. c: Aplikator jest standardowy - taki jak dla błyszczyków. Produkt jest wydajny, zamknięty w estetycznym opakowaniu (kojarzy mi się z sarkofagiem). idealny na jesień, do torebki. Kolor w opakowaniu jest intensywny, jednak na ustach zmienia się w delikatny róż. Oceniam go 4/5 (osobiście wolę nude na ustach).





Następny jest lakier Safari - numer 43. Niestety kolor zupełnie nie jest mój :c... Osobiście preferuję ciemniejsze kolory (teraz bordowe maty - chyba przez pogodę)..  Lakier do testów jest w kolorze połyskującego pomarańczu, kojarzy mi się z latem i pewnie wtedy będzie miał największe zużycie.. Pędzelek jest tradycyjny - długie włosie. Plusem jest na pewno pojemność lakieru  (całe 12ml!) i cena! Lakier na stronie producenta kosztuje niewiele, bo 3.68zł. Trwałość niestety nie powala, wytrzymuje przy normalnych czynnościach około 2/3 dni, jednak z tego co się orientuję, matowe wykończenia lakierów Safari są trwalsze. Moja ocena to 2/5.







Na deser zostawiłam ulubieńca z całej paczuszki - zestaw cieni do powiek - numer 417. Całość zamknięta jest w estetycznej paletce, wkłady są w nietypowym kształcie, przypomina mi kwiatka. Przechodząc do cieni - zaskoczyła mnie ich pigmentacja, jest naprawdę dobra!
W paletce są 4 kolory: beż, brąz, róż i czerwień. Wszystkie są połyskujące, jednak nie zawierają wielkich drobinek, a ładnie rozświetlają okolice oczu.
 Jasny beż jest moim ulubionym! Nałożony na całą powiekę ładnie wyrównuje jej koloryt, a z naniesionym brązem w kącik mogą tworzyć już cały makijaż do szkoły. Oceniam je 4/5! (mogłyby być troszeczkę trwalsze)






Jeszcze raz dziękuję firmie Quiz Cosmetics za zaufanie! Teraz zapraszam Was do ich sklepu

Ania

1 komentarz:

  1. Zestaw cieni wydaje się bardzo fajny, w opakowaniu wyglądają na mocne kolorki, ale po aplikacji sądzę że spisałyby się nawet do codziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!! :)