.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

środa, 30 października 2013

ŚWIAT ZAPACHÓW, CZYLI KILKA SŁÓW O WOSKACH YANKEE CANDLE !!



Zawsze wyobrażałam sobie domek jednorodzinny, własny ogródek, dużą łazienkę i kuchnię oraz oczywiście świeżość! Uwielbiam wchodzić do domu czując świeżość i styl. Ostatnio buszując w internecie, znalazłam na stronie GlossyBox informacje o konkursie Sugar&Spice. Całość trwała miesiąc, ale konkurs podzielony był na cztery części - 4 tygodnie. Napisałam przepis na maskę do włosów, nie spodziewałam się wygranej.. Szczerze mówiąc po jakimś czasie w ogóle zapomniałam, że wzięłam w nim udział! Przychodząc ze szkoły, włączając komputer, sprawdziłam pocztę i... JEST! Dostałam maila od zespołu Glossy informującego o wygranej nagrody głównej! Byłam naprawdę happy!! 


Kilka dni później dostałam przesyłkę z nagrodą. Całość też opisałam na moim blogu. Jeśli przeczytaliście (a jeśli nie, link wyżej), to wiecie, że testowałam 3 woski od Yankee Candle, które opiszę niżej!



 
Wszystkie zapachy są do kupienia na stronie goodies! Ceny też nie są wygórowane, a oferty naprawdę ciekawe! Dodatkowo trwa promocja na wybrane zapachy! 



Na pierwszy rzut idzie wosk o nazwie 'Mandarin Cranberry'. Jak sama nazwa wskazuje, zapach jest mandarynkowo - żurawinowy. Zapach wprost idealny na sezon jesienno - zimowy!

Nuty zapachowe:
                            Jak wyżej, mandarynka jest bardzo wyczuwalna, ale i delikatna. Żurawina to moim nosem drugi plan. Razem tworzą świetną kombinację, która działa relaksująco. 

Moja ocena to 4/5


Kolejnym zapachem jest 'Salted Caramel'. Mój totalny ulubieniec! Na pewno jeszcze kiedyś go dopadnę! c: Zapach słodyczy, dzieciństwa i takiego sobotniego lenia. :)

Nuty zapachowe:
                             Totalny karmel! Nie jest to taki chamski, duszący zapach. Po podgrzaniu tego wosku w kominku, powoli, delikatnie, z rozkoszą zapach rozchodzi się po mieszkaniu. Czasami mam ochotę go zjeść! Nie polecam dla osób na diecie, bo ślinka cieknie strumieniami!

Moja ocena to 5/5



Ostatnim woskiem jest 'Warm Spice'. Zdecydowanie ciężki zapach. Niestety dla mnie jest trochę za bardzo intensywny, jednak moja siostra go lubi i uważa, że nie jest ciężki. Zależy od nosa.. :)

Nuty zapachowe:
                             Wyczuwam dużą ilość cynamonu i goździków. Zapach ten kojarzy mi się ze świętami oraz domowymi piernikami. Intensywność wosku rozchodzi się błyskawicznie i jest bardzo trwały - chyba najbardziej ze wszystkich.. Zdecydowanie polecam dla osób, które gustują w ciężkich nutach zapachowych - sprawdzi się idealnie!

Moja ocena to 3.5/5




Podsumowując:
Gdyby nie wygrana, pewnie nie miałabym okazji nigdy testowania wosków Yankee Candle, które są już bardzo popularne! Moim zdaniem są tego warte, bo jakość do ceny jest naprawdę dobra! Jeszce raz wysyłam Was na stronę Goodies i zapraszam do zakupu!






Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)