.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

niedziela, 9 lutego 2014

RECENZJA PUDRU BRĄZUJĄCEGO AFRICA OD W7 ♥♥



Przepraszam za kilka dni nieobecności na blogu, niestety nie miałam dostępu do internetu z powodu operacji kolana.. Musicie mi wybaczyć.. ♥ ;)


Dzisiaj mam dla Was recenzje sławnego już bronzera Africa by W7.  Mam go od około miesiąca i po codziennym użyciu mogę już napisać na jego temat co nieco.. :>  Zapraszam!




opakowanie

Produkt zamknięty jest w kwadratowym, estetycznym pudełeczku. W środku możemy znaleźć świetny pędzelek i sam bronzer.



pędzelek

Zazwyczaj w tańszych produktach dostajemy niskiej jakości pędzel: twardy z wylatującym włosiem. Tutaj jednak jest inaczej, pędzel jest bardzo miękki i jak na razie nie wyleciał z niego żaden włos. Przeszedł już kilka prań, a 'miękkość' jest wciąż taka sama. Bardzo dobrze rozciera produkt - czego chcieć więcej? :)




kolor

Tutaj mamy trzy kolory: róż, jasny brąz i zgniła zieleń. Razem dają ciekawy efekt. Od razu trzeba zaznaczyć, że bronzer nie jest matowy, choć nie posiada też chamskich drobinek. W świetle tworzy ładną taflę.








trwałość

Na mojej twarzy trzyma się cały dzień, z tym nie ma żadnego problemu, choć przy aplikacji lubi się osypywać.

dostępność

Z tym miałam jedyny problem.. Słyszałam, że dostępny jest w niektórych sklepach Pepco, jednak w moim mieście są takowe dwa, a w żadnym nie mogłam znaleźć tego właśnie produktu.. :/ Dorwałam go w sklepie Minti Shop, ale jest dostępny w dużej większości internetowych sklepów.

cena

Jak za taki produkt to cena jest rewelacyjna! Kosztował mnie jedyne 13.90zł!



Ogólnie oceniam go 4/5 (stracił punkt za dostępność). Z czystym sumieniem mogę go polecić! :)

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz!! :)