.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

niedziela, 2 lutego 2014

WYJAZD DO LONDYNU !! ♥♥♥♥ ---> prośba o pomoc :)


Hej !!


Ostatnio chodzę podekscytowana i mega szczęśliwa! Zresztą, kto by nie był gdyby się dowiedział, że wyjeżdża do Londynu na cały tydzień?! :)

Mam takie szczęście, że moja ciocia mieszka na obrzeżach Londynu i razem z mamą zostałyśmy tam zaproszone! :> Miałam okazję być już w Londynie na wycieczce w zeszłe wakacje, ale po pierwsze to były tylko 3 dni, a po drugie to była klasowa wycieczka więc na jakieś większe przechadzki i zakupy nie było czasu.. :(   Tym razem będzie inaczej!! Termin pada na początek lipca, a ja już zaczynam odkładać pieniądze, bo znając życie, będę chciała tam wszystko kupić! Powoli zapisuję sobie wszystko co chciałabym kupić. Nie powiem, lista jest naprawdę duża.. (!) Już nie mogę się doczekać, coś czuję, że te wakacje będą cuudowneee!!! :>



Tutaj jest moja prośba, jeśli byłyście lub jesteście w Anglii, co polecacie zobaczyć i kupić? Nie chciałabym niczego przegapić! :)




Do następnego!!

c:


6 komentarzy:

  1. Udanej wycieczki życzę! :* ja nigdy nie byłam w Londynie, więc niestety nie doradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie udaj się do muzeum figur woskowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnie wakacje bylam i nie pozalowalam!! Niesamowite przezycie! c: Na pewno jeszcze tam wroce! :)

      Usuń
  3. Ja w ogóle polecam pochodzić po tamtejszych muzeach, bardzo duża część jest za darmo...fajnie pojechać na Camden Town najfajniejsza dzielnica Londynu...o takich podstawowych atrakcjach i zabytkach pisać nie będę...fajnie pojechać sobie na Greenwich stanąć na południku 0...jeszcze fajniej wybrać się na musical - grają przeróżne od The Lion King po We Will Rock You...Fajnie pojechać sobie również do największego centrum handlowego w Europie, czyli Westfield na Stradford City.
    Jeśli o zakupy chodzi polecam Ci serdecznie produkty pielęgnacyjne z Neutrogeny - ogromny wybór, w stosunku do tego co mamy w Polsce, Soap and Glory, z makijażowych rzeczy, musisz porównać sobie ceny kosmetyków z naszymi - część można wyhaczyć dużo taniej, a czasami nie opłaca się ich tam kupować...zobacz sobie na takie firmy jak MUA, Barry M, Collection - nie są to drogie kosmetyki, a naprawdę można dorwać z nich perełki (niektóre cienie z MUA, szminki), korektor lasting perfection z Collection...oprócz pędzli z Real Techniques polecam Ci też gąbkę a'la Beauty Blender z Cosmopolitan oraz z Real Techniques. Ogólnie produkty z Lusha i innych.
    Za długo tu żeby pisać...jeśli chciałabyś coś konkretniejszego wiedzieć to pisz do mnie na maila, z miłą chęcią Ci pomogę:)

    Zazdroszczę Ci wyjazdu...byłam już dwa razy w Londynie i kto wie czy czasami w tym roku też nie polecę:D
    Uwielbiam Londyn i jeśli bym mogła, już byłabym tam na stałe:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Bardzo dziekuje za tyle ciekawych informacji! To mi na prawde pomaga i na pewno mozesz sie spodziewac maila :) Jeszcze raz wielkie dzieki!! :>

      Usuń

Dziękuję za komentarz!! :)