.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

sobota, 22 marca 2014

Wielka recenzja produktów do włosów Pilomax !!



Hej!


Po 5 tygodniach ciągłego testowania, 
przyszedł czas na recenzje produktów
od laboratorium kosmetycznego Pilomax.
Zawartość paczki tuż po otrzymaniu można zobaczyć tutaj!


Na Facebooku możecie być
na bieżąco, często dodawane są
tam cenne informacje dot. pielęgnacji włosów. link tutaj!
Natomiast na stronie Pilomax możecie
poczytać o ich produktach, znajdziecie tam też ich sklep. link tutaj!

Zacznę może od tego, że codziennie zapisywałam swoje postępy
na osobistym planie działań pielęgnacji od Pilomax.
Całość kuracji na planie trwa 3 miesiące,
jednak moje produkty do pielęgnacji 
zdenkowały w 3 tygodniu
i postanowiłam zrobić to teraz.
Wszystkie produkty są bez parabenów, 
za co ogromny plus!
Moje włosy są dość krótkie,
blond, całkiem zdrowe i nigdy niefarbowane.



Zacznę od linii zielonej,
czyli pielęgnacji włosów farbowanych jasnych.
Produkty stosowałam łącznie.




SZAMPON

Tutaj moje ogromne zaskoczenie!
Starczył mi na dłużej niż odżywka, 
dokładnie 13 myć.
Zapach jest przepiękny, waniliowy, 
(utrzymuje się na włosach).
Ten produkt zmienił całe moje spostrzeżenie na szampony.
Zawsze myślałam, że szampon ma
jedynie myć włosy. BŁĄD!
Ten produkt unormował wydzielanie sebum,
był bardzo delikatny, a jednocześnie
świetnie mył głowę z zanieczyszczeń i olei.
Przez pierwsze kilka dni miałam problem
z pienieniem się szamponu, a raczej brak piany..
Problem jednak minął po kilku użyciach..
Nanosiłam niewielką ilość i ona wystarczała
na umycie całej głowy.
Opakowanie jest wygodne,
nic nie wycieka.
Skład jest na piątkę z plusem!
Nawilża i nabłyszcza,
produkt warty polecenia!


ODŻYWKA


Tutaj wydajność mnie zawiodła,
mimo, że nanosiłam zalecaną ilość produktu,
on skończył się po 10 użyciach.
Pachnie delikatnie, naturalnie..
Opakowanie jest takie samo,
jak w przypadku szamponu - wygodne.
Zauważyłam wygładzenie włosów,
pogrubienie.. raczej nie..
Skład jest dość fajny, 
zawiera keratynę i skrzyp polny.
Rewelacja to nie była,
jednak dla osób z suchymi i matowymi włosami,
myślę, że sprawdziłaby się idealnie!


 Przechodzimy do linii regeneracyjnej - czerwonej,
również do włosów farbowanych jasnych.


SZAMPON

Zapach jest delikatny,
trochę ogórkowy..
Przyjemny, jednak nie utrzymuje się na włosach.
Zawiera pantenol i SLS.
Producent zaleca stosowanie 1-2 razy w tygodniu.
Zdecydowałam się na 1 - sobota była dniem regeneracji.
Szampon bardzo dobrze oczyszczał,
myślę, że to przez zawarty w składnie SLS..
Mam go jeszcze ponad połowę
i zamierzam kontynuować sobotnią rutynę.




MASKA

Pachnie dość intensywnie,
a zapach utrzymuje się na włosach.
Nie potrafię bliżej określić zapachu, jest specyficzny..
Konsystencja jest bardziej płynna.
W składzie zawiera m.in. keratynę,
skrzyp polny, rumian rzymski i hennę.
Stosowałam tylko w dzień regeneracji.
Maska jest silnie nawilżająca,
wygładza włosy i sprawia, że lśnią.
Nie zauważyłam aby zatrzymywała wypadanie.
Nanoszę ją na umyte szamponem, mokre włosy, rozczesuję,
nakładam dołączony turban i zmywam po ok. 10 - 15 minutach.
Produktu mam jeszcze około połowę opakowania,
(po 5 użyciach).




ODŻYWKA BEZ SPŁUKIWANIA

Zapach jest bardzo przyjemny
specyficzny.. Bardzo go lubię!
Ona jako jedyna jest w formie sprayu, 
z bardzo wygodnym aplikatorem.
Mała ilość wystarczy na obfite pokrycie całej długości włosów.
W opakowaniu mamy 100ml odżywki.
W składnie ma m.in. pantenol i witaminę E.
Stosuję ją tylko w dzień regeneracji.
Szczerze mówiąc nie zauważyłam
większego działania tej odżywki na moje włosy..
Producent obiecuje ochronę, nawilżenie i wygładzenie.
Sama maska wygładza i nawilża włosy,
więc być może ten produkt to potęguje..
Odżywka jest bardzo wydajna, mam jej jeszcze 3/4 opakowania!



Dołączony miałam jeszcze turban i grzebień,
z których korzystałam w dzień regeneracji.
Dzięki ciepłu wytwarzanemu przez turban,
maska mogła lepiej, dogłębniej działać.
Dodatkowy plus za materiał, z którego jest zrobiony.
Bardzo miękki i przyjemny, jak wata..




Stan obecny moich włosów oceniam na zdrowe.
Pielęgnacja jest dla mnie szczególnie ważna,
więc bardzo się cieszę, że mogłam wypróbować na sobie te produkty!







Jeszcze raz bardzo dziękuję 
Laboratorium Pilomax za zaufanie!
Myślę, że produkty są godne polecenia!





Próbowałyście któryś z nich?
Dajcie znać!






2 komentarze:

Dziękuję za komentarz!! :)