.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

niedziela, 16 marca 2014

Haul zakupowy !!



Hej!


Po dłuższej nieobecności wracam! :)
Dzisiaj mam Wam do pokazania haul poczyniony
przez ostatnie dwa tygodnie.
Zapraszam!



Ogromnym szczęściem,
udało mi się wygrać słynną bazę z Benefit.
The Porefessional!
Na Fb Glossybox'a często są organizowane
konkursy i akurat padło na mnie! :)
Na recenzję tego produktu poświęcę osobnego posta,
na razie go wciąż testuje.. 





Od zawsze miałam proste rzęsy..
malując je tuszem były wręcz niewidoczne.. :c
Zdecydowałam się na zalotkę z Ellite,
którą kupiłam w Rossmannie za ok 13zł.
Sprawdza się rewelacyjnie!
W końcu oczy się 'otworzyły' i są o wiele większe.
Serdecznie polecam! :)






Niedawno skończył mi się korektor
i długo zastanawiałam się jaki wybrać..
Wybór padł na NYX HD Photogenic Concealer.
Wybrałam kolor CW 02.
01 jest wprost biały! 
Niestety koszt nie był mały, bo 30zł (Douglas).
Było warto..!
Korektor jest bardzo napigmentowany,
pięknie ożywia strefę pod oczami,
nadaje twarzy zdrowy wygląd.
Stosuję go również na wypryski i tutaj
też sprawdza się ok.







Pierwsza szminka..
W Rossmannie była promocja na szminki Rimmel..
Zapłaciłam ok 7zł 
i otrzymałam przepiękny kolor 'Coral Garden', 230.
Jest dość naturalny, choć w moim przypadku
na szczególne okazje.
Nie wysusza ust, choć wykończenie jest matowe.
Polecam!! <3





Oglądając filmiki Red Lipstick Monser,
podglądnęłam puszek z Inglota.
Ewa twierdzi, że do nakładania pudru jest najlepszy.
Postanowiłam to sprawdzić!
Początkowo kupiłam ten biały (również Inglotowski),
jednak nie robił wielkiej rewolucji, a kosztował 6zł.
Dopiero niedawno zauważyłam, że chodzi o ten czarny!
Kupiłam i ten :)
Jedno słowo.. Rewelacja!
Jest miękki, pluszowy i genialnie nakłada puder sypki!
Dla mojej błyszczącej się skóry - ideał!





Ostatnim dzisiejszym zakupem jest podkład Maybelline, AffiniMat.
Kolor to 02 light Porcelain. 
'Dla matowego efektu, formuła podkładu
zawiera mikrogębeczki dla perfekcyjnego, 
naturalnego i matowego wykończenia makijażu'.
Zobaczymy jak się sprawdzi..
Cena była zachęcająca, 
w Rossmannie była promocja i zapłaciłam 18,29zł. 








To tyle z moich zakupów,
miałyście któryś z nich?
Dajcie znać! :)



7 komentarzy:

  1. Baza z Benefitu jest fenomenalna, uwielbiam ją :) Puszek z Inglota mam i stwierdzam że jest świetny i najlepszy jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O baza na pory! Pisz recenzję szybko, bo muszę wiedzieć czy jest dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja na pewno się niebawem pojawi! :)

      Usuń
    2. Świetnie! Bo coś by mi się przydało, aby przykryć pory, ale ich nie dopchać jednocześnie ;)

      Usuń
    3. Zapychania też się obawiałam, ale po 2 tygodniach śmiało powiem, że nie zapycha (mam do tego skłonności) :)

      Usuń
  3. swietne nowosci!! / u mnie konkurs, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!! :)