.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

czwartek, 15 maja 2014

Test 'na żywo' maskary Lovely - Curling Pum Up mascara !



Hej!


Maskarę kupiłam na promocji -49% w Rossmannie na kolorówkę.
Majątku na nią nie wydałam, bo niecałe 5zł. Słyszałam na jej temat wiele dobrych opinii,
choć niektórzy piszą, że tusz skleja rzęsy.

Postanowiłam przetestować, oto efekty:








Zawsze nakładam tylko jedną warstwę tuszu. Po prostu nienawidzę efektu przemalowanych zlepków rzęs.. 



Efekt 'przed' prezentuje się tak:




Po wytuszowaniu:





Co myślicie..?
Dla mnie efekt jest nie najgorszy. Prawda, trochę skleja.. Jednak za tą cenę jest znośnie.
Jestem ciekawa Waszej opinii.. :)

Ania


8 komentarzy:

  1. Polowałam na tą maskarę na promocjach, ale zawsze mnie ktoś ubiega i zastaję pustą półkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest może rewelacyjna, ale warto spróbować :) Na każdym wygląda inaczej, jak większość maskar..

    Trzymam kciuki, następnym razem się uda! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ją uwielbiam! Jest tania, dobrze dostępna i fajnie wygląda na moich rzęstach- czego chcieć więcej. /P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za tą mascarą. Niby tak jak mówisz za tą cene jest niezły, ale ja używam Bell i również jest tani, a jestem w 100% zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdziła.. :( Mogłabyś napisać dokładną nazwę maskary z Bell? :>

      Usuń
  5. U mnie się nie sprawdziła ta mascara. Nie byłam z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!! :)