.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

poniedziałek, 15 grudnia 2014

100 WPISÓW ZA NAMI !! ♥♥


Hej kochani!


Piszę właśnie 101 post na tym blogu i czuję się z tego powodu niesamowicie! :)

Na początku, zakładając go, myślałam, że pójdzie od innymi drogami.. Nie sądziłam, że głównym tematem bloga będą kosmetyki i recenzje. Jestem jednak dumna patrząc na moje pierwsze wpisy, które totalnie różnią się od tych 'nowszych'.

Jakość zdjęć zdecydowanie polepszyła się, styl pisania również zmieniłam. Wszystko dla Was, dla tego bloga. Mam nadzieję, że za kolejne 100 postów, mój blog będzie jeszcze lepszy!


Chciałabym, abyście napisały mi jakie są Wasze ulubione tematy, które warto poruszyć w sieci.
Możecie również napisać, co warto zmienić w wyglądzie tego oto bloga, aby był bardziej czytelny i prosty w użytkowaniu.


Dziękuję, że jesteście!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)