.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

piątek, 12 grudnia 2014

Recenzja kultowego pudru KRYOLAN ANTI - SHINE


Hej!


Dzisiaj o pudrze, który zdecydowanie powalił inne w kwestii matowienia mojej mieszanej skóry.
Kryolan Anti-Shine jest ze mną od około 6 miesięcy, więc miałam chwilę aby się z nim zapoznać.
Jeśli miałyście już z nim do czynienia, koniecznie napiszcie co o nim myślicie, a tymczasem zapraszam do recenzji! :)


Opakowanie

Puder zamknięty jest w dużym, plastikowym opakowaniu. Co ważne, zawiera aż 30g produktu, przez co zużycie jest minimalne przy codziennym stosowaniu. "Słoiczek" zamykany jest poprzez zakręcane, posrebrzane wieczko. Jest szczelne, solidnie wykonane, nic się z niego nie wysypuje. Niestety nie znajdziemy w środku żadnego aplikatora.



Konsystencja

Produkt jest bardzo drobno zmielony, dzięki czemu jest niewidoczny na twarzy.





Zapach

Wyczuwam lekki zapach skrobi kukurydzianej, jednak absolutnie nie przeszkadza mi on podczas aplikacji. Jest też niewyczuwalny po nałożeniu go na skórę.


Aplikacja

Jeśli zależy mi na długotrwałym, porządnym zmatowieniu skóry, wciskam go za pomocą czarnego puszka z Inglota (ulubiony). Natomiast jeśli chcę jedynie utrwalić makijaż, rozprowadzam go na twarzy pędzlem do pudru z Essence lub do podkładu Hakuro H50s (flat top). W opakowaniu puder jest biały, jednak przy kontakcie ze skórą staje się transparentny (przezroczysty).




Trwałość / Mat

Jest to najlepiej matujący puder, z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Przy mojej mieszanej w stronę tłustej cerze, mat utrzymuje się na około 5/6 godzin (przy innych pudrach poprawki konieczne są po około 3 godzinach). Zazwyczaj w ciągu dnia aplikuję go dwa razy (rano i późnym popołudniem).



Dostępność / Cena

Stacjonarnie można go dostać w sklepie Kryolan w Warszawie (ulica Piękna). Dostępny jest również w drogerii internetowej Ladymakeup.pl. Cena stacjonarnie lub internetowo waha się między 60 - 70 złotych. Dla niektórych ta cena może wydawać się za wysoka, jednak biorąc pod uwagę jego niesamowitą wydajność (mam go jeszcze ponad połowę), starczyć może na półtora roku. Wydajność i jakość jest fantastyczna!



Podsumowując

Jestem nim absolutnie zachwycona! Jest to dotychczas najlepszy i najbardziej wydajny puder w moim życiu. Matuje na bardzo długo, pięknie utrwala makijaż! Długo zastanawiałam się nad jego zakupem ze względu na cenę, jednak jestem bardzo szczęśliwa, że w końcu się zdecydowałam. Polecam wszystkim, szczególnie jeśli macie problem z przetłuszczaniem się skóry. Ten puder sprawi cuda! Nie przesuszył mi skóry, nie zapchał.. Ideał! :)



1 komentarz:

  1. Cześć, zerknij w wolnej chwili na polskie kosmetyki ekologiczne LillaMai. Spróbuj, przetestuj i daj znać czy Ci odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!! :)