.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

czwartek, 26 września 2013

Pielęgnacja włosów!

Hej!


Jestem przeziębiona ;/ 
Mam straszny katar i wgl jakoś źle się czuję.. :(

Uznałam, że jeśli wstawiłam posta o pielęgnacji ciała,
to czemyby nie napisać czegoś o włosach? :)

Obecnie zapuszczam moje krótkie włosy,
ale nie wiem na jak długo, bo ścinam je pod wpływem impulsu..

Jeśli chodzi o kolor, to mam włosy w kolorze ciemnego blondu. 
Nie są farbowane i na razie chcę, aby tak zostało.
Jakoś nie kusi mnie na zmianę koloru,
bo swój naturalny bardzo lubię.

Kondycja.. Nie jest tak źle jak było kiedyś..
Odkąd skróciłam je dosyć drastycznie, są w dobrym stanie!
Nie są rozdwojone, suche jak kiedyś..
Wsześniej miałam włosy do ramion,
suche i było ich baardzo mało. 
Dodatkowo mi wypadały... ;/

Obecna pielęgnacja mi bardzo odpowiada, ale wciąż szukam ideałów..
Staram się ich nie obciążyć, bo wiem,
że nadmiar produktów jest tak samo zły jak ich brak..



Przechodzę do rzeczy.. Na początek idzie coś, czego używam codziennie,
szampon.
Jest naturalny, tani (5zł na promocji, która jest bardzo często w Naturze),
ja mam do włosów normalnych.
Nie obciąża i coś, co jest najważniejsze, dobrze się pieni.
Jak na szampon naturalny, daje rade w 100% z olejowaniem!



Czas na odżywkę. Ja posiadam z firmy, którą kocham jeśli chodzi 
o produkty do włosów: NIVEA :)
Testuję różne rodzaje, niedawno skończyłam prostującą,
teraz mam nawilżającą. Kosztowałam mnie majątek: 3.99!!
Kupiłam ją na promocji, która jeszcze trwa w Rossmann'ie :)
Jest spoko, czuję różnice po aplikacji, a nie jak to z niektórymi,
że w nie ma żadnej różnicy.. Czy nawilża,
nie wiem, ale na pewno w jakiś sposób pielęgnuje.
Nie obciąża i pomaga rozczesywać :>
Oto ona:



Kolej na maskę, która w zeszłym tygodniusię skończyła ;/ 
Zdecydowałam się ją pokazać, bo na pewno kupię kolejną taką,
nie wiem, czy do włosów suchych, ale ta była super!
Po pierwsze.. Zapach był cudowny, bardzo intensywny,
ogromnie wyczuwalny na włosach przed długie godziny..
Kupiłam ją w aptece za 16.99, co moim zdaniem
się opłaca za jakość i długość użytkowania!
Używałam jej przez 9 miesięcy 2x w tygodniu.
Musimy jednak wziąć pod uwagę, że mam krótkie włosy.. :)
Nie sprawiał, że moje suche dawniej włosy nagle odżyły,
ale były w lepszej kondycji. 




Jeśli chodzi o olejowanie to przyznaję, że robię to bardzo
nieregularnie.. :( Używałam do tego celu olejku z Alterry,
teraz jednak korzystam z oleju kokosowego i sprawdza się super!
Kosztował 13.59 w sklepie zielarskim za 500g.
Zużycie jest niewielkie, a używam go do wielu innych rzeczy..
Coś czuję, że będzie ze mną na długo :)



Od jakiegoś czasu używam wcierek do włosów i skóry głowy.
Około 2 miesiące temu skończyłam odżywkę Saponics na porost włosów,
była świetna, mnóstwo baby  hair :)
Skusiłam się po niej na Jantar wszystkim dobrze znany!
Kosztował 12.99 w zielarskim i zrobił cuda!
Włosy zaczęły tak szybkorosnąć jak nigdy!
Jeśli chodzi o zapach, to czuję męskie perfumy, co mi odpowiada,
bo kocham takie zapachy, jednak szkoda, że się nie 
utrzymuje na włosach.. :/
Jest w szklanej butelce z kiepskim "atomizerem",
aplikuję go za pomocą pipetki (3.99 w aptece)





Czas na ostatni kosmetyk, też wsierkę, ale że nie działa cudów, 
robi za perfum do włosów.. Tak.. Perfum :)
MA bardzo intensywny zapach ziołowy, co bardzo mi się podoba, jest wyczuwalny,
kosztuje 14.99, więcej pewnie go nie kupię, ale, że go posiadam, zużyję!
Nie skleja włosów, jest na bazie wody,
bardzo lekki i ma super atomizer!
Na pewno się z nim nie przesadzi, co jest super sprawą





To wszystko,
napiszcie mi co Wy używacie i jak się sprawdza!
Jeśli chcecie więcej takich postów o kosmetykach, które używam,
mini recenzje, dajcie znać!




Pozdrawiam cieplutko :)

Ania



2 komentarze:

  1. Nie mogę złapać koło siebie maski L'biotica, Jantara miałam i polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją kupiłam w aptece, popytaj, a może akurat się trafi..! :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!! :)