.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

niedziela, 13 października 2013

Mini zakupy Empik + Inglot!

Cześć!


Przepraszam, że wczoraj nie było żadnego postu, ale to dlatego, że wczoraj miałam zawody. Pokażę Wam też, co otrzymałam w nagrodę. 

Jeśli chodzi o wczorajsze zakupy, od dłuższego czasu chciałam kupić książkę. Tym razem padło na 'Mężczyźni są z Marsa, Kobiety z Wenus'. Możecie się domyślić po tytule posta, że książkę kupiłam w Empiku i kosztuje normalnie 33.90zł, ale że miałam bony zniżkowe z gazety 'Twój Styl' -20%, zapłaciłam w kasie 28zł. Sam książka jest bardzo interesująca, napisał ją John Gray opierając się na doświadczeniu, tłumaczy, że kobiety i mężczyźni to dwie różne istoty i trzeba sposobu, aby razem się dogadali. Zaczęłam już czytać i cieszę się, że zdecydowałam się właśnie na tę książkę, bo jest tam wiele porad. Jeszcze wspomnę, że jest kilka części. Polecam wszystkim!






Następnie odwiedziłam Inglota, aby zakupić paletkę na 10 okrągłych cieni. Po kilku chwilach wybrałam 'Freedom System' z magnetyczną nakładką. Sama paleta kosztuje 18zł. Wybrałam ją, bo jak już uzupełnimy całą i będziemy chciały więcej cieni, zawsze możemy dokupić następną paletę i stworzyć niejaką 'kanapkę', nakładając na siebie 2 palety. Oprócz jej kupiłam jeszcze 4 cienie okrągłe (tym razem koniecznie chciałam maty). Wkłady okrągłe w Inglocie kosztują 10zł. Jeśli chodzi o same cienie, wybrałam dosyć uniwersalne i naturalne. Kolory: 390, 358, 447, 363. Łącznie za zakupy zapłaciłam jedynie 48zł, bo do Inglota również posiadałam kupon rabatowy -20%. Z zakupu jestem naprawdę zadowolona! :)







Chcę Wam jeszcze pokazać, co dostałam w nagrodę na zawodach. Będą to kosmetyki do stylizacji włosów z firmy 'Loton'. Pierwsze co wyjęłam to Gel Spray ultra mocny, czyli coś jak lakier do włosów tylko, że w spray'u. Szczerze mówiąc nie jestem tym zachwycona, bo nie lubię tego typu produktów.. Pewnie nie będę go używać i oddam go siostrze.. Spray ma pojemność 200ml. Kolejna rzecz to pianka do włosów 2w1 z prowitaminą B, super mocna. Nie używam pianek do włosów, ale z chęcią wypróbuję. Jestem ciekawa efektów, ale boję się sklejenia i obciążenia.. Pianka ma również 200ml. Otrzymałam też chyba najlepszy z tych wszystkich kosmetyk do włosów, czyli Termo - Spray do stylizacji włosów, ochrona do 220sC. Spray ma wygodny aplikator i pojemność wynosi 125ml. Ostatnia rzecz to spirytus salicylowy kosmetyczny w spray'u. Jestem zadowolona, bo wykorzystam go do dezynfekcji i ewentualnej naprawy złamanego cienia do powiek. Ma też zastosowanie u mnie jako płyn do czyszczenia pędzli.







To wszystko, co miałam Wam do pokazania,dajcie znać jak Wam się podoba!

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)