.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

wtorek, 29 października 2013

PAŻDZIERNIKOWI ULUBIEŃCY PIELĘGNACYJNI !!


Postanowiłam oddzielić te dwa posty od siebie (kolorówka i pielęgnacja), ze względu na to, że byłoby to za dużo jak na raz.. :) Tym razem produkty, które towarzyszyły mi często, a nawet codziennie! Oto one:




Pierwszym ulubieńcem jest odżywka z Nivea, którą używam po każdym umyciu włosów. Ostatnio zaczęłam OMO i nakładam ją też przed myciem. Wszystkie odżywki Nivea sprawdzają się u mnie rewelacyjnie! Moja ulubiona to straight&gloss, obecnie mam diamond gloss i jest równie dobra, jedyne co mi w niej przeszkadza to zapach.. Wszystkie kosmetyki z Nivea pachną cudownie, jednak ta diamentowa odżywka pachnie trochę chemicznie, a skład jest w porządku! Nie zawiera SLS, co cenię w odżywkach! Konsystencja jest idealna, nie wodnista, tylko taka jaką lubię. Szczerze polecam!





Kolejnym produktem jest wcierka do włosów Jantar. Moja ulubiona wcierka! Używam jej po każdym umyciu włosów. Ma cudowny zapach, naprawdę DZIAŁA!!  Konsystencja jest wodnista, nakładam ją z pomocą pipety. Cudowny eliksir zamknięty jest w szklanej buteleczce o pojemności 100ml, ma niewygodny kroplomierz, dlatego ciężko jest zaaplikować wcierkę prosto z buteleczki. Najważniejsze jest jednak działanie, dlatego jest to mój ulubieniec i też wszystkim go polecam, szczególnie, jeśli nasze włosy wypadają! c:





Następny ulubieniec to wielofunkcyjny olej kokosowy. Mój zamknięty jest w słoiczku o pojemności 190ml, ma konsystencję stałą, jednak od razu po nabraniu odrobiny na dłonie, automatycznie pod wpływem ciepła się rozpuszcza. Stosuję go do olejowania włosów, smażenia, jako balsam do ciała i do demakijażu twarzy. Sprawdza się wyśmienicie!

Po codziennym prysznicu nakładam balsam, który jest kolejnym ulubieńcem. Mowa tu o balsamie z Be Beauty intensywnie nawilżającym. Ja mam wersję w kolorze niebieskim, krem dostępny jest w Biedronce za 6.39zł i jak na razie jest to mój najlepszy balsam do ciała! Wchłania się błyskawicznie, rewelacyjnie nawilża i ładnie pachnie. Balsam zamknięty jest w plastikowym słoiczku. Aplikowanie go jest przyjemnością! Polecam serdecznie!

To zdjęcie jest z innego bloga, bateria mi padła :(

Ostatnim produktem, który znalazł się w ulubieńcach jest już rozsławiony przeze mnie płyn micelarny z Be Beauty i jak jego kolega, również dostępny jest w Biedronce za całe 4.99zł!
Więcej już o nim pisać nie będę, ze względu na to, że napisałam już o nim osobną recenzję!!


To tyle!  Pozdrawiam! c:

Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)