.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

sobota, 9 listopada 2013

HAUL ZAKUPOWY !!

Nawet nie wiem kiedy, a już uzbierało się kilka nowych rzeczy (głównie kosmetycznych)..


Przypominam jeszcze o akcji 'Pijemy wodę", na którą serdecznie zapraszam!KLIK!



Pierwsza rzecz to komin i czapka. Szalik zamówiłam na Allegro za 8.99 i nie narzekam.. Jakość nie jest może super, ale zła też nie! Czapka natomiast została kupiona w H&M. Kosztowała 25zł. Chciałam w tym roku jakiś żywszy kolor do mojego czarnego płaszcza i padło na intensywną czerwień, strzał w dziesiątkę! :)




Będąc dzisiaj w Rossmannie skusiłam się na kilka rzeczy.. Po pierwsze perfumy (malutkie, mają 10ml).. Szczerze mówiąc to dałam się zrobić w bambuko.. :c Przemiła pani z działu 'perfumy', namówiła mnie na właśnie te, idealne malutkie, tanie i pięknie pachnące perfumy z Helene D'Arcy Basait. Kiedy już powiedziałam do pani, że je biorę, spakowała je, a ja za nie zapłaciłam całe 6.99zł. Kiedy już byłam w domu i chciałam powąchać mój nowy zapach zauważyłam coś, co mnie zaskoczyło.. Przemiła pani ze sklepu wcisnęła mi kit! Po pierwsze perfumy nie były pełne, połowa była już wypsikana to na dodatek atomizer jest wciśnięty w zakrętkę.. :/ Zapach jest naprawdę boski, ale pamiętajcie, żeby zawsze patrzeć, co panie w sklepie Wam pakują! 



Kolejną rzeczą jest podkład z Essence - mój ulubieniec w słoiczku. Opakowanie jest malutkie i wydaje się, że podkład jest niewydajny.. Przeciwnie! Mam go od grudnia zeszłego roku, używam go codziennie (oprócz wakacji). Mój kolor to 01 matt sand. Po aplikacji moja buzia jest zmatowiona, ma to coś. Wystarczy naprawdę mała ilość na pokrycie całej twarzy! Więcej niebawem, bo szykuje na niego osobną recenzję.





 Czas na produkt, na którego czekałam od dłuższego czasu..! Mowa tu o wodzie termalnej z Uriage, która jest bardzo polecana przez YT! W moim mieście niestety nie ma apteki/sklepu z produktami Uriage, ale jak byłam w Poznaniu to wstąpiłam do Super Pharm i kupiłam właśnie ją! Kosztowała mnie 19.95zł za 150ml. Zobaczymy czy jest tak dobra jak każdy powiada.. c:







Będąc w Rossmannie kupiłam też żel pod prysznic z Isany. Zachwalany jest on przez większość osób i do tego kosztuje grosze! Całe 4zł za 250ml! Mam wersję oliwkową.






Kupiłam jeszcze lakier z Bell w Biedronce za 5.50zł i podgrzewacze z Rossmanna - 40 sztuk za 9.99zł. Naprawdę nie mam pojęcia dlaczego podgrzewacze są takie drogie..?! 




I ostatnia informacja dnia!! KUPIŁAM NOWY APARAT!!
Zdecydowałam się na Sony Cyber-shot DSC-H200 !!! Jest genialny i na razie jestem z niego zadowolona.. Ma 20.1 MP i 26x zoom!! Jest teraz na promocji w Euro Agd, przeceniony z 799zł na 599zł! Mam nadzieję, że zdjęcia będą lepsze! 


Ania

3 komentarze:

  1. Ładny komin :). Kiedyś miałam podobną historię z perfumami. Wybrałam sobie zapach z gabloty i wskazałam który, a pani pobiegła na magazyn i przyniosła opakowanie, które pospiesznie zapakowała do torebki. Jednak zaglądnęłam do środka - folia z pudełka była ściągnięta a woda toaletowa była otwierana. Oczywiście od razu w sklepie zwróciłam na to uwagę i pani musiała mi dać zapakowany egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiem, że nie ma co ufać ludziom na uśmiech.. Następnym razem będę ostrożniejsza! :)

      Usuń
  2. Podgrzewacze w Auchan - kupiłam 100 sztuk za 10 zł ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!! :)