.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

środa, 13 listopada 2013

PODKŁAD ESSENCE - HIT CZY KIT ?!


Szukając dobrego podkładu najczęściej sugeruję się ceną, jak matuje, w jakiej postaci występuje (czy jest leisty, gęsty, czy w musie), czy zapycha (tu lepiej wziąć próbki) i czy odcień do mnie pasuje.

Myślę, że w większości z tych wytycznych, Essence jest najlepszy! Mowa tu o najlepszym do tej pory podkładzie z jakim miałam przyjemność się 'pobawić' - Essence Soft Touch mousse make-up
( w kolorze 01 matt sand). Jeśli zastanawiacie się nad nim lub jeśli Wasz podkład właśni się kończy i szukacie nowego, zachęcam aby zwrócić uwagę właśnie na niego!



Mam nadzieje, że że moja recenzja się Wam przyda, jeśli tak - dajcie koniecznie znać w komentarzu! Zaczynamy! :)

Producent dużo nam o produkcie nie powie, jedynie krótkie zdanie: Soft Touch Mousse make-up został stworzony dla naturalnego i matowego efektu.Produkt przebadany dermatologicznie
Niestety nie mamy podanego składu nie mamy podanego.. Nie mam pojęcia dlaczego.. :/




Jak do tej pory, jest to najlepszy podkład z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia! Pięknie matuje, jest baaaardzo wydajny, tani, łatwo dostępny, idealny kolor dla mnie, a co najważniejsze - nie zapycha!!
Mam skórę mieszaną w kierunku do tłustej, ostatnio zaczęłam walkę z trądzikiem, który zaczął się pojawiać na policzkach :/ Ten podkład idealnie zakrywa większość zmian, matuje doskonale i po aplikacji skóra wydaje się aksamitna, miękka i zdrowa. Niestety osoby z jaśniejszą karnacją nie znajdą koloru dla siebie, bo ten, który ja mam jest najjaśniejszy. Z tego co się orientuję, jest tylko 5 kolorów do wyboru.. :( Szkoda.





MAT
Jak już pisałam, pięknie matuje na długo. Teraz jest godzina 16.38, a nakładając podkład dzisiaj o 7 rano, moja buźka wygląda świetnie! Uwielbiam lekki blask jaki daje po aplikacji, jednak nie jest to blask skóry tłustej, a zdrowej.

KONSYSTENCJA
Podkład jak nazwa wskazuje jest w postaci lekkiego musu.

ZAPACH
Wiem, że dla niektórych ma to znaczenie, jednak ten podkład pachnie delikatnie chemicznie. Nigdy nie zwracałam jednak uwagi na zapach, bo go nie wyczuwałam. Dopiero teraz,kiedy porządnie powąchałam zawartość słoiczka go poczułam.

ZAPYCHANIE
Nie zauważyłam, aby powodował jakiekolwiek zmiany skórne, jednak jest to sprawa indywidualna. Mnie nie zapycha, jednak kogo innego może (jak każdy produkt).

DOSTĘPNOŚĆ
Można go dorwać w każdej Naturze i innych drogeriach, które posiadają stoisko Essence.

CENA
Koszt jednego podkładu wynosi 15.39zł. Cena do jakości ma się super!

WYDAJNOŚĆ
Malutka ilość wystarczy na pokrycie całej twarzy, przez co produkt jest naprawdę wydajny! :)

 Ogólna ocena to 4.5/5
(szkoda, że tych kolorów jest tak mało)

Serdecznie polecam!

Ania


PS

Dzisiaj dodałam mój pierwszy filmik na YT jako uzupełnienie bloga. Zajrzyjcie! Link jest tutaj!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)