.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

niedziela, 17 listopada 2013

Jesienny wieczór.. + Planowanie zakupów (lista) !!

W związku z tym, że jest weekend, a ja cały dzień nic nie robię to postanowiłam napisać w tym poście o wszystkim i o niczym. Niestety dopadło mnie okropne przeziębienie, gardło niestety siadło całkowicie. : (
Z pomocą przyszły mi tabletki do ssania, herbatka i kocyk. To jest mój sposób na przeziębienie, a przynajmniej pomaga mi się zrelaksować i odpocząć od tego całego bałaganu jakim jest szkoła.

Postaram się pisać dla was regularniej, bo ostatnio zaczęłam to zaniedbywać :/  Przy okazji chcę przedstawić moją listę zakupów, którą planuję zrealizować do końca marca roku 2014. Postanowiłam zainwestować więcej w ubrania, bo coraz częściej jak tylko mam jakieś pieniądze to lecę kupować kolorówkę.. Szafa niestety przez długi czas nie zmieniła się.. Żaden ciuch nie przybył. Muszę to zmienić! Nie rozpisując się więcej, oto moja lista (oczywiście nie tylko są tu ubrania):

* Ciepłe legginsy, najlepiej czarne. Zamierzam w okresie jesienno-zimowym zakładać je regularnie. Dodatkowo poluję też na ocieplane legginsy z norweskimi wzorkami. Zdjęcia oczywiście poniżej.

* Czarne spodnie, najlepiej jeśli będą to rurki. Brakuje mi takich, są bardzo przydatne na zimniejsze dni jeśli trzeba ubrać się na galowo.

* Sweter, a nawet kilka.. Planuję w tym sezonie (w końcu) ubierać się cieplej!

* Wygodne kapcie. Pewnie brzmi to śmiesznie, ale ja zwracam na to ogromną uwagę. Stopy nie mogą marznąć!

* Wybielające paski Crest. W końcu mam nadzieję, że je wypróbuję! Wiele osób je poleca!

* Tangle Teezer! Planuję jego zakup od dawien dawna, ale zawsze to odkładałam.. Czas to zmienić! Zastanawiam się nad wersją w kompakcie.. Macie oba modele? Który polecacie? 

* Pędzle Hakuro. Jestem ciekawa jak się sprawdzą i dodatkowo mam dość nakładania podkładu palcami!!:/

* Puder matujący z Kryolana. Słyszałam o nim wile dobrego. Kosztuje coś około 60zł, ale jakość i pojemność są cudowne!


* Futerał na nowy aparat. Chcę wychodzić z nim w plener, jednak boję się, że się porysuje..

* Hula-hop! Tak, tak! Nigdy nie umiałam kręcić hula-hopem.. Chcę się w końcu nauczyć! Na boczki jest cudowny!



To wszystko. Pewnie coś jeszcze dojdzie, ale to jest taki mój priorytet.. 

PS
Słyszałam coś o promocji w Rossmannie -40% na kolorówkę i pielęgnacje twarzy, wiecie może czy ta info jest na 100% sprawdzona? c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)