.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

niedziela, 23 lutego 2014

SZAMPON BABYDREAM - SUPER ODKRYCIE ?



Hej!


Przychodzę dzisiaj z recenzją bardzo taniego szamponu dla dzieci z Babydream.
Na wstępie napiszę, że u mnie sprawdza się rewelacyjnie!









Opakowanie

Szampon zamknięty jest w poręcznej butelce,

zamknięcie jest szczelne.




Dostępność i cena

Dostępny jest w Rossmannach i chyba tylko tam..
Jeśli chodzi o cenę to jest rewelacyjna, 5zł !!
(za 250ml)




Obietnice Producenta

Delikatnie i dokładnie oczyszcza skórę głowy i pielęgnuje włosy niemowlęcia.
Proteiny pszenicy zapobiegają elektryzowaniu się włosów.
Szampon może być także stosowany do codziennej pielęgnacji włosów przez dorosłych.
Produkt zawiera rumianek i pantenol.
Nie zawiera barwników i konserwantów oraz składników pochodzenia zwierzęcego.





Skład

Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine,
Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate,
Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid,
Chamomilla Recutita Extract, Parfum.



Omówienie składu

Lauryl Glucoside
Substancja łagodna dla skóry, łagodzi ewentualne drażniące działanie
wywołane przez anionowe substancje powierzchniowo czynne na skórę.
Substancja myjąca - usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów;
umożliwia powstanie emulsji.

Cocamidopropyl Betaine 
substancja pianotwórcza, usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów.

Coco-Glucoside 
substancja myjąca, składnik umożliwiający powstanie emulsji.

Glyceryl Oleate 
emolient, ma działanie nawilżające, utrzymujące wilgotność.

Sodium Lactate 
substancja nawilżająca.

Triticum Vulgare Germ Extract 
ekstrakt z kiełków pszenicy.

Panthenol 
hydrofilowa substancja nawilżająca.

Glyceryl Caprylate 
emolient, tworzy na powierzchni włosów warstwę okluzyjną (film), umożliwia powstanie emulsji.

Lactic Acid 
humekant, substancja nawilżająca, zapobiega wysychaniu kosmetyku.

Chamomilla Recutita Extract 
ekstrakt z rumianku pospolitego.

Parfum 
zapach.



Konsystencja i zapach

Szampon jest dosyć rzadki,
ale nie wpływa to na jego wydajność w dużym stopniu.
Pieni się w moim przypadku wraz z drugim myciem.
Zapach jest dla mnie przyjemny,
dziecięcy.. :)





Moja opinia

Szampon dobrze 'działa', myje włosy
z oleju, nie ma z tym żadnego problemu.
Nie wyobrażam sobie jednak nie nałożyć odżywki,
bez niej kosmyki są matowe, jakby szorstkie.
Po nałożeniu odżywki ten problem znika.
Produkt ten uważam za hit,
nie dość, że cena jest świetna,
to jeszcze szampon nie zawiera SLS.
Moja skóra głowy jest bardzo wrażliwa.

Większość szamponów ją podrażnia,
z tym natomiast nie było żadnych problemów!
CUDO!
 




10 komentarzy:

  1. od dawna używam tego szamponu do prania pędzli. spisuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, u mnie też ma takie zastosowanie! Sprawdza się rewelacyjnie :D

      Usuń
  2. miałam, ale niestety zaczął mnie trochę uczulać chyba, bo po myciu strasznie swędziała mnie głowa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu :c
      Szkoda, wiem jakie to męczące.. Po większości szamponów tak niestety mam.. :/

      Usuń
  3. Ostatnio przeczytałam wiele pozytywnych opinii o tym szamponie, a to znaczy, że musi być mój ! :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupuję ten szampon od 2 lat i baaaaaaaaardzo go uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam już w zapasie drugie opakowanie :)
      Póki co testuję Pilomax :)

      Usuń
  5. U mnie się kompletnie nie sprawdził. Plątał włosy, były matowe. Koszmar. Za to uwielbiam nim myć pędzle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie nałożyłam odżywki to też bardzo plątał mi włosy, jednak ona załatwia sprawę ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!! :)