.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

czwartek, 20 lutego 2014

MIESIĄC KURACJI RZĘS Z ALTERRĄ !!


Hej!!


Miesiąc temu w TYM poście pisałam o rozpoczęciu kuracji z rumiankową pomadką do ust z Alterry. 

Minął miesiąc i oto jakie efekty zauważyłam:




Rzęsy wyraźnie się wydłużyły, szczególnie te w wewnętrznym kąciku oka i dolne.



Kto z Was widzi różnicę? 



Według mnie efekt po miesiącu stosowania jest całkowicie zadowalający.
Rzęsy już nie wypadają w ogóle - a to był mój największy problem!

Sama zamierzam kontynuować kurację,
tym bardziej, że pomadkę możemy kupić za jedyne 5zł!!

Jak stosuję?

Codziennie wieczorem, po demakijażu - przed samym pójściem spać,
smaruję całe rzęsy pomadką.
Nie robię tego palcami.
Raczej tak jakbym smarowała usta.
W ten sposób aplikuję sporą warstwę produktu,
a ten lepiej działa. Ważne jest aby nałożyć Alterrę
przed samym snem, aby uniknąć łzawienia.
(czasami produkt lubi wejść do oka)

Po miesiącu jestem jeszcze w trakcie 
jednego sztyftu i została mi jeszcze 1/3 produktu.

Ciekawe co będzie za 2 miesiące..? :)












Jesteście ciekawe dalszych efektów? :)









12 komentarzy:

  1. Widać sporą różnicę ;)! Wiele czytałam o tym, że ta pomadka potrafi zdziałać cuda, ale nie myślałam, że efekty są aż tak widoczne. Chyba również zacznę tę kurację ;). Ostatnio strasznie osłabiły mi się rzęsy za sprawą narkozy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też przez narkozę :)
      Szczerze polecam, na pewno nie zaszkodzi! c:

      Usuń
  2. Poczekaj aż przestaniesz jej używać i rzęsy wrócą do poprzedniego stanu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz stosuje jakis czas ale niestety efektów spektakularnych nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow faktycznie widać różnicę, ja też kupiłam tą pomadkę ale jestem strasznie niesystematyczna;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba ślepa jestem, bo mnie się wydają wręcz rzadsze w lutym :P

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! nie sądziłam, że może dać taki efekt:) rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!! :)