.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

wtorek, 25 lutego 2014

SZCZOTKA NAD SZCZOTKAMI - TANGLE TEEZER !!

Hej!


Pewnie już ją wszyscy znają i nie trzeba jej już nikomu przedstawiać..
Po prostu hicior urodowy internetu..
...Tangle Teezer.



Gadżet ułatwiający codzienne rozczesywanie włosów.
Fenomen szczotki polega na miękkich, sprężystych igiełkach
o dwóch różnych długościach, ułożonych naprzemiennie.
Igiełki, o których mowa sprawiają, 
że nawet najbardziej skołtunione włosy możemy z łatwością rozczesać..
..A przynajmniej to obiecuje nam Producent.

Ale czy rzeczywiście tak jest?

Szczotkę mam od 12 grudnia, jednak myślę,
że można co nieco o niej powiedzieć!
Niestety (a może 'stety'..), ja również jestem nią zachwycona.. :)




obietnice Producenta

Takiej szczotki jeszcze nie było!
Dzięki zastosowaniu innowacyjnego kształtu ząbków ze specjalnego elastycznego tworzywa,
szczotka działa niewiarygodnie delikatnie i skutecznie. 
Szczotka Tangle Teezer dostosowuje się do włosów,

nie ciągnie splątanych kosmyków, czesze delikatnie i cicho zapewniając gładkie i lśniące włosy 
w mgnieniu oka. Codzienne szczotkowanie włosów
szczotką Tangle Teezer wpływa na zwiększenie ich połysku! 




wygląd


Ja posiadam wersję niebiesko różową - cukierkową.. :)
Kolory są żywe i z czasem wcale nie bledną.
Niebieski pięknie kontrastuje z rzędami różowych  ząbków.
Wszystkie części do siebie przylegają, nic nie trzeszczy.
Moje ząbki są lekko wygięte, ale absolutnie nie wpływa to na 
jakość szczotki, która jest rewelacyjna.



cena i dostępność

Niestety trudno jest je kupić stacjonarnie,
ale wiem, że w niektórych sklepach fryzjerskich są one w sprzedaży.
Ja moją kupiłam na tej stronie i zapłaciłam 28.40zł.


moja opinia

Według mnie jest to najlepsza szczotka jaką kiedykolwiek
miałam okazję wypróbować!
Nie szarpie nawet skołtunionych pasm,
ładnie je wygładza.
Uwielbiam 'funkcję masażu' :)
Jest dla włosów delikatna, nie elektryzuje ich (!)
Moja siostra ma włosy bardzo kręcone 
i Ona też uważa, że szczotka jest rewelacyjna.
Bardzo fajny jest też kształt szczotki,
który rzeczywiście dopasowuje się do głowy.
Mimo braku rączki, nie spadła mi jeszcze ani razu. :)





Miałyście już z nią do czynienia? 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!! :)