.avatar-image-container, .avatar-image-container img { max-width: 50px !important; width: 50px !important; max-height: 50px !important; height: 50px !important; padding: 0 !important; border: 0px; -webkit-border-radius: 999px; -moz-border-radius: 999px; border-radius: 999px; } .avatar-image-container{ border:3px solid #fff !important; -webkit-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; -moz-box-shadow: 0 1px 2px #BBB; box-shadow: 0 1px 2px #BBB; }

wtorek, 18 lutego 2014

ZAPOWIEDŹ WIELKIEJ RECENZJI --> PACZKA OD PILOMAX



Jakiś czas temu podjęłam współpracę z laboratorium kosmetycznym Pilomax i wczoraj dotarła do mnie paczuszka. Nie mogłam się powstrzymać, musiałam zrobić zdjęcie pięknie zapakowanej przesyłki!
Miałam dużą frajdę wyciągając kosmetyki z pianek.! :)





W środku znalazły się:
* 2 kroki codziennej pielęgnacji: szampon łagodnie myjący włosy (krok 1) i odżywka zawierająca keratynę i skrzyp polny (krok 2)
* 3 kroki regeneracji: szampon oczyszczający (krok 1), maska regenerująca (krok 2) oraz odżywka bez spłukiwania w sprayu o właściwościach chroniących włosy (krok 3)
* kompres z masek (ręcznik zapinany na gumkę i guzik)




Dzisiaj rozpoczęłam dzień od 'codziennej pielęgnacji', a w każdą sobotę będę regenerować moje blond włosy. Zdecydowałam się na raz w tygodniu ze względu na ich niski stan zniszczenia.

Teraz opiszę zastosowanie i obietnice Producenta, a w odpowiednim czasie odniosę się do nich i napiszę pełną  recenzje. c:


Zaczynamy od szamponu i odżywki z zielonej linii. Stosowanych łącznie, w formie kuracji: 
(na podstawie wyników badań)

* Skutecznie i delikatnie oczyszczają, pielęgnują włosy oraz skórę głowy
* Nawilżają włosy i wygładzają ich powierzchnię
* Nadają włosom połysk
* Wzmacniają włosy bez obciążania
* Zapobiegają łamliwości i rozdwajaniu włosów
* Poprawiają ogólny wygląd włosów
* Chronią kolor włosów farbowanych/jasnych



Teraz linia czerwona, regeneracja. Stosowanych łącznie, w formie kuracji:
(na podstawie wyników badań)

* Skutecznie i delikatnie oczyszczają i pielęgnują włosy i skórę głowy
* Nawilżają włosy i wygładzają ich powierzchnię
* Zachowują połysk włosów farbowanych jasnych
* Wzmacniają włosy
* Chronią przed uszkodzeniami spowodowanymi działaniem szkodliwych dla włosów czynników zewnętrznych



Kompres ma na celu lepsze działanie maski bądź odżywki. Dzięki utrzymaniu ciepła, maska działa lepiej i głębiej, poprawiając kondycje włosów i skóry głowy.







Ja już zabieram się do testowania! 

Miałyście już kiedyś styczność z kosmetykami Pilomax (dawniej Pilowax)? :)



2 komentarze:

  1. Niezła zawartoś i ślicznie i estetycznie zapakowana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, odpakowanie takiego cudeńka to czysta przyjemność !! :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!! :)